7 čaker - sedem stanj zavesti in duhovnega razvoja!

18. 11. 2016
Deli
7 čaker - sedem stanj zavesti in duhovnega razvoja! (foto: profimedia)
profimedia

»Če ste lastnik sistema človeški duh & telo in ne izrabljate vseh njegovih potencialov, bi lahko situacijo primerjali s stradanjem in življenjem v bedi, ko imate na bančnem računu milijone,« je v svojem celostnem vodniku za duhovni razvoj 'Sedem čaker, sedem stanj zavesti' brezkompromisno jasen Adrian P. Kezele.

»Preprosto se odločite, da vi ne boste tako nerazumni,« še bodri v nadaljevanju in dodaja: »Odločite se izkoristiti vse, kar vam je Stvarnik podaril. Raziščite njegovo darilo. Izvedite, kako ga uporabiti na najboljši možen način. Izvedite, zakaj ste darilo sploh prejeli. Prišel bo namreč čas, ko bomo morali sami sebi pojasniti, kaj smo počeli in kako smo preživeli svoje življenje. Smo se premkanili kakšno stopnico višje? Smo izpopolnili svojo nalogo? Če bomo lahko na ta vprašanja odgovorili pritrdilno – in samo v tem primeru -, bomo resnično ljudje.«

Sedem čaker!

V pomoč pri iskanju odgovorov na ta vprašanja, je pisatelj in predavatelj Adrian P. Kezel napisal knjigo 'Sedem čaker, sedem stanj zavesti', ki na preprost način pojasnjujeje skrivnosti duhovnega razvoja. Ena zanimivejših tez njegove knjige je, da so čakre in različna stanja zavesti med seboj povezani. Na slednje namiguje tudi čarobno število sedem! Poznamo namreč sedem glavnih čaker, stare duhovne tradicije pa prav tako govorijo o sedmih stanjih zavesti. In to, pravi Kezele, ne more biti naključje. »V svetu duhovnosti ni naključij. Za vsem, kar obstaja, se skriva red, smisel in inteligenca.«

Če naj bi zares razumeli, da je število sedem jasen skupni imenovalec čaker in stanj zavesti, pa moramo najprej razumeti, kaj čakre sploh so.

Najbolj razširjeno mnenje seveda je, da so čakre energijska središča. Kezel pravi, da to z našega zornega kota seveda drži in da iz njih prav zares prihaja določena duhovna energija, ki so jo nekateri posamezniki sposobni celo videti. Da pa bi o čakrah vendarle dobili bolj popolnejšo sliko, je potrebno v čakrah prepoznati tudi manifestacijo inteligence, ki je onkraj snovnega. Čakre tako niso le energijski centri, temveč tudi prehodi ali stičišča, v katerih se dotikata naše manifestirano materialno in bolj abstraktno ter nemanifestirano kvantno-mehansko telo. Čakre so tako vhodi, skozi katere prehajata inteligenca in energija iz absolutnega telesa v relativno. Ta prehod se za časa življenja dogaja praktično neprekinjeno.

»To pomeni, da čakre pravzaprav predstavljajo neprekinjeno oziroma trajno odprta vrata, skozi katera v naše življenje teče prana, življenjska energija in inteligenca. Ko govorimo o ravnotežju neke čakre, mislimo s tem na popolno izpolnjevanje njene vloge v smislu stičišča. Prav tako pa mislimo tudi na usklajeno delovanje ene čakre z vsemi drugimi čakrami, še posebej z njenim parom (prva-sedma, druga-šesta, tretja-peta).«

Sedem stanj zavesti!

Glede na delovanje in medsebojno sodelovanje čaker pa lahko sklepamo tudi o stanjih zavesti. Kezele v knjigi naniza in temeljito obrazloži vsem sedem stanj zavesti, za katere zaradi preprostejšega predstavljanja sicer uporablja termine nižje in višje stanje, a ne pozabi poudariti, da teh oznak ne gre jemati kot več ali manjvrednost kakšnega od stanj, temveč zgolj kot normalno delovanje sistema duh / telo, pa tudi to, da so v t.i. višjih stanjih venomer vsebovana tudi t.i. nižja stanja zavesti.

»Povedano drugače, na primer, človek v šestem stanju zavesti še naprej spi, sanja in je buden. On torej ni zapustil teh stanj zavesti, ker so 'nižja'! Spanje, sanjanje in budnost so nerazdružljiv del našega življenja in jih je nepravično imenovati nižja stanja. Če torej rastemo v peto, šesto ali sedmo stanje zavesti, to pomeni, da smo ustvarili ravnotežje prvega, drugega in tretjega.«

Razvoj zavesti tudi sicer ni premočrten proces, temveč je krožen oziroma spiralen, je še jasen Kezele.

»Ko, na primer, ustvarimo ravnotežje prve čakre, smo s tem deloma prebudili sedmo čakro. To pomeni, da bo imel človek z uravnoteženo prvo čakro, včasih izkušnje sedmega stanja zavesti!«

stanje zavesti

Da bi bile stvari še bolj zapletene, je praktično nemogoče določiti trenutek, ko človek dejansko preide z enega stanja zavesti v drugo. Neredko je na krajša in daljša časovna obdobja namreč že doživljal višje stanje zavesti. Obstaja zgolj trenutek, ko se določeno stanje zavesti končno utrdi in ko lahko prenehamo govoriti zgolj o obdobjih novih stanj zavesti.

»Človek, ki trdi, da je 'prav danes doživel razsvetljenje', govori verjetno o neki posebni izkušnji, ki jo je doživel, nikakor pa ne o stabilnem prehodu iz enega v drugo stanje zavesti. Ta prehod je počasen, naraven in skoraj neopazen.«

Podobno kot za stanja zavesti velja tudi za prebujanje čaker. Ko ustvarjamo ravnotežje v eni, tako že ustvarjamo ravnotežje v njem paru. Kar velja za vse čakre, razen za četrto, ki zavzema posebno mesto. »Z ustvarjanjem ravnotežja v njej, ustvarjamo ravnotežje v vseh čakrah hkrati.«

Več o posamični čakri, vsakem od stanj zavesti in njihovi vzajemni povezanosti si boste lahko prebrali v zares zanimivi knjigi Sedem čaker, sedem stanj zavesti.

Neomejena moč?

Da vas prepričamo v to, da je knjigo res vredno vzeti v roke, si iz nje izposojamo odgovor na vprašanje enega od slušateljev predavanj, ki je Adriana P. Kezele vprašal, ali si v petem stanju zavesti (torej stanju kozmične zavesti) človek zares lahko uresniči vse svoje želje in ali nemara tako ne dobi celo neomejene moči nad drugimi ljudmi?

Sedem čaker»Vidite, vaše vprašanje o 'neomejeni moči nad drugimi ljudmi', je vprašanje ki prihaja iz tretje čakre. Tam se rešujejo problemi ega in kontrole. Rekli smo, da petega stanja zavesti, kot tudi drugih 'višjih' stanj zavesti ne moremo doseči brez razvoja četrte čakre. Človek v petem stanju zavesti enostavno nima problemov z egom in mu sploh ne pade na pamet, da bi nekoga kontroliral ali na drugačen način kazal svojo moč. Z njegovim življenjem že dolgo upravlja brezpogojna ljubezen. Obstaja pa še en razlog, zakaj v petem stanju zavesti ne bomo imeli slabih želja. Razumeti moramo, da so naše želje usklajene s stanjem zavesti. Ko smo bili otroci, smo si želeli igrače in vse bi naredili zanje. Sedaj, ko smo odrasli, gledamo na igrače povsem drugače. Sedaj si želimo nekaj drugega. Na primer, povprečen človek si želi denar. Na osnovi takšnega gledišča povprečen človek razmišlja, kako bi bilo krasno biti v petem stanju zavesti in si zaželeti polno torbo denarja, ki se še isti trenutek ustvarila pred njim. Toda z gledišča razsvetljenega človeka bi bilo zaželeti si polno torbo denarja enako nepomembno, kot bi si bilo zaželeti plišastega zajca, velikega dva metra.«

Ne spreglejte!

Knjiga Sedem čaker, sedem stanj zavesti vam bo ponudila podroben in sistematičen vpogled v evolucijo človeškega duha – in prav zato si ta preprosta in zanimiva knjiga resnično zasluži naziv celovitega vodiča za duhovni razvoj.

Če bi radi v živo spoznali Adriana P. Kezele, avtorja več deset duhovnih knjig in priznanega predavatelja, pa naj vas na tem mestu še enkrat spomnimo na njegovo skorajšnje predavanje v Ljubljani, ki bo 1. decembra ob 17.30 uri v Sivi dvorani Pravne fakultete na Poljanskem nasipu. Več o predavanju si lahko preberete na spletni povezavi Adrian P. Kezele: Predavanje ob izidu knjige Sinhroniciteta - prebujanje Celote!