19. SEMPL predstavlja svoj program

27. 10. 2017
Deli
19. SEMPL predstavlja svoj program (foto: SEMPL)
SEMPL

Novembrska konferenca medijskih trendov SEMPL se bo posvetila razvoju prelomnih idej, prihodnosti oglaševanja in agencij, pomenu rabe jezika in kreativnosti, vlogi digitalnega in vplivnostnega marketinga ter tehnološki preobrazbi.

Na 19. konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 23. in 24. novembra 2017 v GH Bernardin v Portorožu, bodo udeleženci – letos jih organizatorji pričakujejo več kot 1000 – prisluhnili več kot dvajsetim mednarodnim govorcem. Ti se bodo posvetili najizrazitejšim trendom, ki usmerjajo prihodnost medijsko-komunikacijske panoge.

Nelinearni marketing

O novem pristopu, nelinearnem marketingu, ki se ga poslužujejo nekatere najbolj sodobne blagovne znamke, bo spregovoril mednarodno priznani pisec, govorec, sodelavec CNN in avtor bloga 60SecondMarketer.com Jamie Turner. Izvedel bo tudi delavnico o tem, kako z digitalnim marketingom povečati prodajo in prihodke.

Kreativci ali posnemovalci?

Svoje znanje in izkušnje bo predstavil še en bloger, skrivnostni Francoz Joe La Pompe, ki na spletu objavlja oglase s skorajda identično kreativno idejo, ki pa so jo izvedle različne agencije v različnih obdobjih. Nekaj idej in najnovejših ugotovitev, kako porajati nove ideje in se pri tem še izboljšati, pa bo predstavil britanski govorec, pisec in kreativni mislec Dave Birss.

Izstopiti iz povprečja z besedami

H kreativni in bolj premišljeni rabi jezika bo občinstvo poskušala spodbuditi Susie Dent, britanska televizijska voditeljica in leksikografka. Pojasnila bo, zakaj je bolj kot kadar koli prej pomembno, da s svojimi sporočili izstopite iz povprečja in tako (p)ostajate opaženi pri potrošnikih. Kako pomembno je biti opažen, se zaveda tudi Ben Maher, komercialni direktor JCDecaux iz Velike Britanije, ki bo govoril o digitalni prihodnosti zunanjega oglaševanja.

Tehnologija – tukaj in zdaj

Nick Bicanic, eden največjih vizionarjev na področju mobilne tehnologije v Silicijevi dolini, ki ustvarja zgodbe s pomočjo virtualne in obogatene resničnosti, bo govoril o za prihodnost ključnih brezzaslonskih medijih režiser in ustanovitelj podjetja RVLVR. Črt Podlogar, digitalni strateg v slovenski digitalni agenciji Red Orbit, pa bo pojasnil premik nakupnih odločitev s televizijskega na mobilni zaslon.

Prepad med tehnologijo in ljudmi bo poskušala pojasniti globalna direktorica za iskalni marketing v podjetju PHD Global Business Sneha Nagesh, Justin Rezvani, ustanovitelj in direktor ameriškega podjetja theAmplify, in Marija Mijatović, strokovnjakinja za odnose z javnostmi in komuniciranje iz Represent Srbija, pa bosta predstavila vplivnostni marketing, ki je v zadnjem času vroča tema tudi v Sloveniji. Zaupanju in prevaram, relevantnim metrikam in transparentnosti se bosta posvetila Jan Jilek, direktor hrvaškega podjetja Dotmetrics in Boris Rogan, direktor oglaševalske agencije TBWA Zagreb.

Za učinkovito prihodnost

O prihodnosti medijskih agencij bo spregovoril Andreas Schwabe, direktor agencije Blackwood Seven, ki bo prikazal, kako lahko umetno inteligenco uspešno vpletemo v strateško medijsko načrtovanje. Kaj se bo z medijskim trgom dogajalo v naslednjih desetih letih, bo povedal Jon Watts, izvršni partner in soustanovitelj MTM iz Velike Britanije. John Dalton, direktor LSPR UK in LSPR Worldwide iz Velike Britanije, se bo posvetil upravljanju in vodenju in razlogih za njuno (ne)učinkovitost,

Delavnice

Od digitalnega marketinga do premagovanja stereotipov

Udeleženci SEMPL-a se bodo dveh dneh lahko udeležili tudi osmih spremljevalnih delavnic. O digitalnem marketingu in tehnologiji, ki nanj močno vpliva, bosta s pravnega in procesno-tehnološkega vidika govorila Igor Pauletič, ustanovitelj in direktor FrodX Slovenija, in Matija Jamnik, soustanovitelj JK Group Slovenija. Kaj v oglaševalski industriji žene generacijo Y, bo razložil dr. Marko Majer, ustanovitelj in direktor agencije Mayer McCann Slovenija, kreativni direktor Mercator-S iz Srbije Slavoljub Stanković pa bo občinstvu predstavil svoj pogled na blagovne znamke. Kako s pomočjo tehnologije preoblikovati marketinško strategijo, bo pojasnil vodja spletnega poslovanja iz hrvaškega podjetja FOREO Saša Stanković. O tem, ali je prihodnost televizije prav tako programatična, bosta razpravljala operativni direktor iPROM-a Igor Mali in Dragoslav Radin, generalni direktor Beeniusa, art direktor v slovenskem AV studiu Vasja Grabner pa se bo posvetil stereotipom, ki se jih moramo otresti v želji po večji učinkovitosti. Spletna analitika ni nujno zapletena, o čemer bo govorila ekipa trenerjev DIMAQ, ki bo predstavila, kako postati mednarodno certificiran strokovnjak za digitalni marketing pri IAB Europe in opozorila na ključne izzive in pasti za medijsko industrijo na področju zakonodaje (GDPR).

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ