20. SEMPL obljublja program, kot ga še ni bilo!

27. 11. 2018
Deli
20. SEMPL obljublja program, kot ga še ni bilo! (foto: Sempl Press)
Sempl Press

V četrtek, 29., in petek, 30. novembra se bo v portoroškem GH Bernardin zbralo več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske panoge iz celotne regije. Za nagrade Sempler se letos poteguje več kot 90 del iz šestih držav regije.

Organizatorji so pripravili odličen program in prav takšno zabavo. Na SEMPL namreč prihajajo strokovnjaki iz največjih svetovnih medijskih hiš Facebook, The Washington Post in Viber ter nekaj trenutno najbolj vročih govorcev s konferenc po vsem svetu, ki jih v regiji še nismo gostili. Zabava pa se bo odvrtela v disko ritmih z nekdanjim didžejem kultnega newyorškega kluba Studio 54.

Osrednji govornik prvega dne Peter Hinssen bo v svojem prispevku udeležence pripravil na dan po jutrišnjem, ki prihaja prej, kot si mislimo. Emma Winchurch-Beale, direktorica mednarodne prodaje pri ameriškem časopisu The Washington Post in predsednica skupine World Media Group, bo razkrila, da kakovostne vsebine privlačijo vse več bralcev in posledično tudi oglaševalcev. Medijsko zgodbo bomo nadaljevali kar pri največjih, in sicer pri pri Facebooku. Na oder bo namreč stopil Rustam Ziganishin, prodajni partner za Srednjo in Vzhodno Evropo pri tem družbenem omrežju, in spregovoril o vse večjem pomenu mobilnih in video vsebin. O učinkovitosti video formatov veliko ve tudi dr. Andrea Malgara, izvršni partner podjetja MediaPuls Group iz Nemčije. Ameriški strokovnjak za znamčenje David Brier napoveduje, da bodo preživele le tiste blagovne znamke, ki bodo svojo komunikacijo povezale neposredno s svojimi izdelki in ljudmi. V svojem prispevku bo razkril 10 stvari, ki jih morate poznati, da bo vaša blagovna znamka preživela dan po jutrišnjem. Ne zamudite niti priznanega britanskega medijskega strokovnjaka Deana Donaldsona, soustanovitelja podjetja Kaleidoko, ki bo spregovoril o prihodnosti medijev v luči tehnološkega napredka in umetne inteligence. Ena najuspešnejših slovenskih modnih oblikovalk Nine Šušnjara pa bo v pogovoru razkrila več o svojih kreativnih partnerstvih z uglednimi blagovnimi znamkami.

Na večer prvega dne SEMPL-a bodo na slavnostni prireditvi podeljene nagrade Sempler. Večer se bo nato že tradicionalno zavlekel pozno v noč ali jutro. Organizatorji so v sodelovanju s strokovnjaki za zabavo, pop up klubom Kurzschluss, pripravili disko večer, ki mu bo izza didžejevskega pulta na glavnem plesišču poveljeval Kenny Carpenter, nekdanji rezident najbolj kultnega newyorškega kluba Studio 54.

  • Petek, 30. november: Odlične prodaje ni brez odličnega marketinga, odličnega marketinga pa ne brez odlične analitike

Kljub nekoliko težki glavi se bo splačalo obiskati že prvi prispevek dneva, na katerem bo David Bassett, direktor analitike v podjetju Lumen Research iz Velike Britanije, s pomočjo tehnologije za sledenje očem razkril, kateri mediji in oglasi so najbolj opaženi in s tem tudi najbolj učinkoviti. Za njim bo na oder stopil nevroznanstvenik dr. Nikolaos Dimitriadis, ki je prepričan, da je čas za novo vrsto marketinških strokovnjakov, ki bodo znali v celoti izkoristiti tehnološki in znanstveni razvoj. Eden osrednjih govorcev drugega dne je gotovo Lon Safko, serijski inovator in izumitelj, avtor knjižnih uspešnic, govorec, trener in svetovalec, ki bo na konferenci predstavil koncept marketinga zlitja (The Fusion Marketing). Ta združuje tradicionalna in digitalna orodja ter s tem omogoča popolnoma nov način dela v marketingu. Finska govorca Anna Bäckström, poslovna vodja in pridružena profesorica socialne psihologije, in Ahti Leväaho, direktor marketinga v podjetju Smartcart, bosta udeležence popeljala na poglobljeno potovanje po spremembah vedenja potrošnikov v digitalizirani trgovini. Atanas Raykov, direktor za poslovni razvoj pri podjetju Viber, pa bo predstavil kreativne možnosti, ki jih oglaševalcem in komunikatorjem ponuja ta aplikacija za brezplačno klicanje in pošiljanje sporočil. Kako uspešno »zaštartati« podjetje in ga pri tem ne »zafurati«, ve Jurgen Appelo, serijski ustanovitelj podjetij in ustanovitelj podjetja Agility Scales z Nizozemske. Na SEMPL pa je prvič vključena tudi prodajna tematika – nasvete bo udeležencem ponudil provokativni Američan, »prodajni šepetalec« (The Sales Whisperer®) Wes Schaeffer, ki pravi, da odličen marketing olajša prodajo, odlična prodaja pa leži v osrčju odličnega marketinga.

Še je čas, da si zagotovite vstopnice in ne zamudite vodilne regijske konference o medijskih trendih, ki se začenja ta četrtek. Skočite na www.sempl.si in se vidimo v Portorožu. Vse, ki boste SEMPL obiskali prvič, čakajo veliki popusti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord