Dogodki Promocijsko sporočilo

2.000.000 razlogov, zakaj čutimo Koper

10. 5. 2019
Deli
2.000.000 razlogov, zakaj čutimo Koper (foto: Slovenska turistična organizacija Press)
Slovenska turistična organizacija Press

Slovenska turistična organizacija spletno kampanjo »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« nadaljuje v slovenski Istri. Prihodnji teden bo v osredju destinacija Koper.

Slovenska turistična organizacija se je po lanski odmevni poletni kampanji "Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo" in njenemu jesenskemu nadaljevanju v Termalni Panonski Sloveniji odločila, da akcijo nadaljuje tudi letos.

Kampanja se je v Mediteranski & Kraški Sloveniji začela 1. aprila in bo trajala do 19. maja. Naslednji teden oziroma med 13. in 19. majem bo posebna pozornost namenjena prav destinaciji Koper. STO bo v tem času skrite kotičke ter lepote naših krajev še posebej izpostavljala, k sodelovanju pa so vabljeni tudi naši prebivalci, obiskovalci, turistični ponudniki in vsi ostali, ki bi radi prispevali k promociji naših krajev. Sodelovanje v kampanji na spletu je zelo preprosto. Fotografijo ali video Kopra in njegove okolice je ob objavah na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in Twitter, treba opremiti z značkama #ifeelsLOVEnia in #visitkoper.

Poiščimo torej naše najlepše kotičke in utrinke, ujemimo jih v fotografije ali video posnetke in jih objavimo na družbenih omrežjih z oznakama #ifeelsLOVEnija in #visitkoper. V naslednjem tednu bodimo vsi ambasadorji svojih krajev in sporočimo svetu, kako lepa in edinstvena je destinacija Koper.

Koper