24. Zlati boben: Tekmovanje Mladih bobnarjev je uradno odprto!

24. Zlati boben: Tekmovanje Mladih bobnarjev je uradno odprto! (foto: Zlati boben Press) Zlati boben Press
29. 6. 2017

Mestna občina Ljubljana in Zlati boben vabita na tradicionalno tekmovanje Mladih bobnarjev, mlajših od 30 let.

Mladi kreativci imajo možnost pripraviti najboljši in najbolj ustvarjalen plakat na temo krepitve blagovne znamke z naslovom: Ljubljana – mesto za doživetja kulture in umetnosti. Dela, ki jih bodo pripravili mladi bobnarji, bo ocenjevala petčlanska žirija, vodila jo bo Tereza Svěráková, glavna kreativna direktorica pri Y&R Češka.

žirija

Avtorja najboljšega plakata bo Mestna občina Ljubljana nagradila s 3.000 evri nagrade, Zlati boben pa s polno prijavnino za osebno udeležbo na Zlatem bobnu 2018.

Avtorja drugega in tretjega najboljšega plakata bosta prejela polno prijavnino za osebno udeležbo na Zlatem bobnu 2018. Na tekmovanje se lahko prijavijo mladi bobnarji iz celotne Evrope in Kitajske, ki so mlajši od 30 let. Rok za prijavo del je 4. september 2017, prijavni sistem pa je uradno odprt.

Predsednica žirije je Tereza Svěráková

Tereza je svojo kariero začela pred 20 leti v agenciji McCann Erickson Praga. Preden se je pridružila Y&R, je osem let delala kot kreativna direktorica pri Leagas Delaney Praga, kjer je bila v njeni domeni predvsem lokalna in globalna komunikacija za blagovno znamko Škoda Auto. Pod njenim vodstvom je Leagas Delaney postala izredno nagrajena agencija. Za svoje delo je prejela številne nacionalne in mednarodne nagrade, vključno s Clio, D&AD, New York Festivals, Eurobest, One show in Cannes Lions. Tereza je kot članica žirije sodelovala na nekaterih najbolj priznanih mednarodnih tekmovanjih, kot so One show, Clio, Andy's in Cannes.

Terezi se bodo pridružili še Tjaša Ficko, podžupanja Mestne občine Ljubljana, Gosia Drozdowska, kreativna direktorica, FCB Warsaw, Poljska, Franz Riebenbauer, generalni in kreativni direktor, Riebenbauer Design, Avstrija, in Philipp Schwartz, vodja strateškega načrtovanja, BBDO Berlin, Nemčija.

Brief za mlade bobnarje

Naloga mladih bobnarjev je kreativna in oblikovna izvedba korporativnega plakata in slogana na temo krepitve blagovne znamke. Na svoj način prenesite sporočilo: Ljubljana – mesto za doživetja kulture in umetnosti. Plakat naj bo zasnovan tako, da omogoča izvedbo serije plakatov in aplikacijo na vse komunikacijske kanale (komunikacija na digitalnih medijih, tiskani oglasi ...). Osredotočiti se je treba na eno temo in to v konceptu krepitve blagovne znamke tudi komunicirati.

Golden Drum

Več o tekmovanju za Mlade bobnarje na povezavi: goldendrum.com!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri