25. SOF spisal vrhunsko zgodbo in razglasil najboljše

10. 4. 2016
Deli
Oglaševalska osebnost 2015 - Špela Levičnik Oblak (foto: Žiga Intihar)
Žiga Intihar

Z večerno podelitvijo nagrad se je zaključil jubilejni 25. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Številna predavanja domačih in tujih strokovnjakov so pritegnila več kot 1000 udeležencev.

Znamka leta 2015 - Orto
Oglaševalec leta za leto 2015 - Telekom Slovenije
Agencija leta 2015 - Pristop
Mladi kreativki

Dogajanje se je zaključilo z razglasitvijo zmagovalnih kreativnih del in podelitvijo prestižnih stanovskih nagrad Slovenske oglaševalske zbornice. Oglaševalska osebnost leta je postala Špela Levičnik Oblak, direktorica Luna\TBWA in regijska direktorica TBWA CEE Adriatic, Oglaševalec leta za leto 2015 pa Telekom Slovenije. Najuspešnejša Znamka leta je Orto, Agencija leta 2015 pa PRISTOP. Na tekmovanje Young Lions v Cannes potujeta Tina Mozetič in Eva Stopar.

Samo dobre zgodbe preživijo je bil slogan letošnjega 25. SOF-a. Najpomembnejši dogodek slovenske komunikacijske stroke je ob svoji jubilejni obletnici prinesel kar nekaj sprememb, ki so bile med obiskovalci in tekmovalci odlično sprejete, kar dokazuje več kot 1000 udeležencev festivala in 302 prijavljeni deli. »Za nami je odličen festival, ki je zasijal v vsej svoji kreativnosti. Mnogokrat so spremembe ključ do uspeha in tudi tokrat je bilo tako. Četrtstoletni SOF je vsekakor prelomnica za vse nadaljne festivale, ki prihajajo za njim. Veseli me, da sem bila del njegove zgodbe. Gostili smo kar nekaj izjemnih slovenskih gostov in upam, da bo tudi naslednji SOF udeležencem dokazal, da se Slovenci lahko suvereno kosamo z dobrimi tujimi praksami« je ob zaključku festivala dejala predsednica 25. SOF-a Dolores Podbevšek Plemeniti.

Dvodnevno festivalsko dogajanje je sklenila Zlata noč s podelitvijo priznanj in nagrad. Agencija leta je postala agencija PRISTOP, Znamka leta pa znamka Orto.

Velike nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejela dela:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Ne objavi, kar te lahko gnjavi (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini B Celostne digitalne akcije Gladko bančništvo (oglaševalec Nova KBM, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini C Inovativne rešitve Markovec (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine Gladko bančništvo (oglaševalec Nova KBM, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini E Neposredno komuniciranje Zeleno srce (oglaševalec Mestna občina Ljubljana, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini F Digitalno komuniciranje Virtualni poleti Planica 2015 (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini G Film Ne objavi, kar te lahko gnjavi (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati serija del Festival migrantskega filma Ladja, Stena (oglaševalec Festival migrantskega filma, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini I Radijsko oglaševanje Velika nagrada ni bila podeljena,
  • v skupini J Oblikovanje 4kids and us (oglaševalec Rainer kozmetika, agencija VBG d.o.o. Ljubljana),
  • v skupni K Ambientalno oglaševanje Gledališče v prtljažniku (oglaševalec Mini teater, agencija PRISTOP d.o.o.),
  • v skupini L Družbeno dobro Botrstvo (oglaševalec ZPM Ljubljana Moste-Polje, agencija PRISTOP d.o.o.).

Priznanje SOF za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela Luna\TBWA, za najboljšo režijo zvočnega oglasa pa Zavod Radio Študent. Priznanje za najboljšo fotografijo je prejela agencija Bright Visuals, BV Media d.o.o., za najboljšo ilustracijo pa PRISTOP d.o.o. Agencija YIN + YOUNG je prejela priznanje za najboljše tekstopisje.

Najboljši mladi kreativki 25. SOF-a, ki bosta odpotovali na tekmovanje Young Lions v Cannes, sta Tina Mozetič in Eva Stopar.

Fotograf: Žiga Intihar, 25. SOF

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju