Audi je postal elitni partner Nordijskega centra Planica

30. 5. 2016
Deli

Planica je v zavesti Slovencev simbol privlačnosti, naravne lepote, ponos slovenskega naroda ter predvsem smučarski skakalni center svetovnega slovesa. Najlepša in največja letalnica na svetu bo tudi v prihodnjih letih odigrala neprecenljivo vlogo pri prepoznavnosti države Slovenije in njene obče ter športne kulture v svetu. Dejstvo je, da smo Slovenci polete v Planici izbrali za slovenski športni praznik.

Partnerstvo z Nordijskim centrom Planica vključuje pomembno nalogo – nudi podporo delu z mladimi skakalci in tekači, ki bodo v prihodnosti lahko krojili svetovni športni vrh. Pet elitnih partnerjev, in sicer Porsche Slovenija z znamko Audi, Gorenje, Zavarovalnica Triglav, Gorenjska banka in Pivovarna Laško, je vključenih v uresničevanje strategije in krepitve blagovne znamke. Zaveza elitnih partnerjev Nordijskega centra Planica je, da slovenskim športnikom omogočajo dostopne treninge v vrhunskih pogojih, kar v praksi pomeni, da pokrijejo polovico stroškov treningov vseh slovenskih smučarskih skakalcev in tekačev ter stroške organizacije vseh domačih in mednarodnih tekmovanj nižjega nivoja. Slovenski klubi imajo omejena sredstva za plačilo uporabe športnih objektov. S tem ukrepom so elitni partnerji zagotovili, da bodo slovenski klubi več in bolj kakovostno trenirali, posledično pa lahko pričakujemo boljše rezultate.

Predstavniki Audija v Sloveniji so ob priložnosti zrani smetani avtomobilističnih novinarjev zaupali: 'Celotna raznolikost alpskih, nordijskih in prostih smučarskih disciplin, v katerih je Audi sedaj prisoten, je za nas sinonim za zmogljivost stalnega štirikolesnega pogona quattro, ki v vsaki situaciji nudi vrhunsko doživetje vožnje – suvereno, varno in športno. Vse razmere so odlične razmere je slogan pri legendarnem štirikolesnem pogonu quattro'.

Novinarje je pozdravil tudi Jelko Gros, direktor zavoda za šport republike Slovenije Planica in jim ob koncu, ko so vsi na vrhu velikanke čakali na povratek v dolino dejal: 'Imate tri možnost ali da greste v dolino peš, ali da se usedete na sedežnico, lahko pa se spustite z vrha velikanke po jekleni pletenici in občutite tesnobo, ko stojiš na vrhu zaletišča in veš da povratka nazaj ni'. Večina novinarjev se je pogumno spustila po 'zip' liniji in srečno pristala na doskočišču. Brez 'telemarka'– žal!

Koliko denarja morate imeti, da vas nemške banke štejejo za bogate?

Med drugimi so se prireditve udeležili tudi novinarji Avto magazina, največje in najstarejše slovenske avtomobilistične revije, a kot pravi kavalirji dali prednost pri spustu vsestranski novinarki in piarovki Tini Torelli, ki pa je izziv sprejela in dokazala, da se tudi punce lahko spustijo po velikanki.

Slavko Petrovčič, foto: Audi

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del