Dogodki Promocijsko sporočilo

Beli lipicanec v naravni velikosti na mednarodni turistični borzi v Berlinu

11. 3. 2019
Deli
Beli lipicanec v naravni velikosti na mednarodni turistični borzi v Berlinu (foto: Nika Rakonjac)
Nika Rakonjac

Kobilarna Lipica je v okviru slovenske pojavnosti na sejmu ITB Berlin v ospredje postavila avtentično emocionalno doživetje pristnega stika s konjem lipicancem, ki je ključen del usmeritve razvoja produktov v Lipici.

Prav stik z lipicancem je osrednji

Veliko pozornosti obiskovalcev na sejemskem prostoru je pritegnila prav upodobitev šepetanja konjem, in sicer s konjem lipicancem in deklico v realni velikosti. Lipicanec je rezultat premišljene, tehnološko napredne produkcije 3D-tiskanja. Tiskal se je 504 ur oziroma 21 dni na 22 tiskalnikih in je ena od večjih tovrstnih izvedb.

Šepetanje konjem je umeščeno v vizualno impresivno kuliso lipiškega posestva, z luksuznim doživetjem poslovnih srečanj v obliki piknika na senu, ki so v sozvočju z najnovejšo kreativno podobo Slovenske turistične organizacije Slovenijo
čutim – na svoj način (I Feel Slovenia − My Way). Lipica se namreč želi
uveljaviti tudi kot unikatna lokacija za poslovni turizem in poroke. Tako so
predstavniki kobilarne že v prvih dneh ITB Berlin navezali dobre stike s
tujimi, mednarodno uveljavljenimi partnerji, s katerimi si bodo prizadevali
izkoristiti potencial, ki ga ima Kobilarna Lipica s Krasom.

V. d. direktorice Holdinga Kobilarna Lipica, d. o. o., Lorela Dobrinja, ocenjuje odzive na ITB Berlin kot izjemno spodbudne: »Veliko pozornosti do Lipice potrjuje to, kar v kobilarni na svoj način že dolgo čutimo, to je, da je doživetje stika med človekom in belim konjem izjemno zanimivo za globalni turistični trg. Kobilarna Lipica ima
izjemen potencial, ki ga bo z novimi produkti, kot je Šepetalec konjem, in
razvojem v smeri parka doživetij stika s konji in naravo ter podporo Ministrstva
za gospodarski razvoj in tehnologijo tudi uspešno realizirala.«

Direktorica Slovenske turistične organizacije, mag. Maja Pak, pa je ob tem med drugim povedala: »Predstavitev butičnega in individualiziranega produkta Postanite šepetalec konjem Kobilarne Lipica je s svojo izvirnostjo in hkrati avtentičnostjo navdušila
obiskovalce slovenskega razstavnega prostora. Gre za personalizirano butično
izkušnjo in doživetje s sodobno upodobitvijo lipicanca, ki goste vabi, da
Slovenijo in Lipico doživijo na svoj način.«