Blagovne znamke, poglobite odnose z vplivneži s pomočjo tehnologije!

9. 10. 2017
Deli
Blagovne znamke, poglobite odnose z vplivneži s pomočjo tehnologije! (foto: sempl press)
sempl press

Že sodelujete z vplivneži? Če se še ne poslužujete čedalje bolj zaželenega vplivnostnega marketinga, vas bo Justin Rezvani zagotovo prepričal v to.

Ameriška poslovna revija Forbes je Justina Rezvanija letos uvrstila na svoj seznam tridesetih inovativnih posameznikov, mlajših od trideset let, ki spreminjajo svet marketinga in oglaševanja. 29-letni strokovnjak za mobilne tehnologije je svoje prvo podjetje theAmplify ustanovil pred štirimi leti. Podjetje, ki za vodilne blagovne znamke ustvarja oglaševalske akcije na družbenih omrežjih s pomočjo vplivnežev, je zdaj vredno že več milijonov dolarjev. Rezvani ga je lani prodal skupini za tehnologijo blagovnih znamk You & Mr. Jones, prevzem pa je postavil theAmplify na zemljevid vplivnostnega marketinga in pripomogel k temu, da podjetje zdaj sodeluje s številnimi pomembnimi blagovnimi znamkami.

Rezvani je navdušen nad prihodnostjo vplivnostnega marketinga, ki jo bo krojila umetna inteligenca. In prav na to temo bo predaval tudi na SEMPL-u: »Ključno sporočilo bo, kako tehnologija omogoča ustvarjanje vsebin na bolj učinkovit način, tako da se ljudje lahko osredotočimo na tisto, v čemer smo resnično dobri – na samo kreativno rešitev, na seznanjanje z informacijami, na izpopolnjevanje vsebine. Veliko bom govoril o tem, kako nam tehnologija omogoča, da smo učinkovitejši v vsem, kar delamo, in ne zapravljamo časa za dolgočasna opravila.«

Torej – ne zapravljajte časa in si še danes rezervirajte svoj sedež na SEMPL-u. Se vidimo!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol