Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se je sinoči odvila blogerska konferenca, ki je ponudila odgovore na številna vprašanja, ki zanimajo vse tiste, ki bi si želeli vlogati, blogati, delati odlične Instagram zgodbe in dobiti številne všečke na Facebooku. Na odru so se zvrstili govorci, ki so skušali s svojimi zgodbami navdihniti tudi tiste, ki morda še vedno ne vedo ali premorejo tisto nekaj, kar je pomembno za uspeh.
Naj vas, ker se je na mestu dogajanja mudila tudi naša spletna kamera, najprej povabimo k našemu poročilu z dogodka v gibljivih slikah.
Za vse tiste, ki ste blogersko konferenco zamudili, pa si v nadaljevanju preberite, kaj so bili njeni tokratni glavni poudarki.
Od vlogerjev do vplivnežev!
Številni jo zagotovo že poznate, spet drugi boste za Tjašo Deu slišali prvič. Tjaša je ena najbolj uspešnih slovenskih vlogerk, ki ima čez dva milijona ogledov na svojem YouTube kanalu. Med njenimi izjemno gledanimi vlogi je tudi vlog z naslovom Nakupovanje na Aliexpressu, ki je bil sicer posnet že leta 2014, a ji še dan danes prinaša klike in vabi gledalce na njen YouTube kanal.
"Še vedno je veliko tistih, ki morda niso tako zelo suvereni v angleščini in si zato radi ogledajo posnetke v slovenščini. Tukaj je zadetkov seveda manj in zato so tudi možnosti za uspeh novih vlogerjev velike in za zdaj še vedno precej neizkoriščene," je na konferenci pudarila Tjaša in dodala, da bi moral vsak nov vloger predvsem vztrajati in na mesec objaviti vsaj nekaj novih video vsebin. YouTube namreč daje prednost novim, svežim vsebinam.
Še en dober Tjašin namig za vlogerje začetnike: Pomembno je, da si za začetno sliko na video posnetku izberemo svetle in zanimive fotografije, saj bodo tako naše možnosti za uspeh veliko večje.
Svojo zanimivo zgodbo je predstavila tudi Nina Štefe, ustanoviteljica znamke @caszakavo, ki ima na svojem Instagram profilu čez 12 tisoč sledilcev. Nina je pred letom dni pustila redno službo in se posvetila izključno svojemu Instagram profilu, ki je danes njen glavni vir zaslužka.
"Včasih sem delala v službi, ki se nikoli ni končala in videla sem, da to ni to in da me to enostavno ne osrečuje," je povedala Nina in dodala: "Vsi se vedno sprašujejo, kdaj je pravi trenutek za začetek, a tega trenutka enostavno ni. Odločiti se morate in začeti in seveda vztrajati in verjeti v svojo zgodbo."
Nina je občinstvo nasmejala še z zanimivo anekdoto z začetka svoje Instagram kariere, kjer objavlja skodelice kave in deli zanimive zgodbe. "Na začetku 'kariere' sem prošnjo za sodelovanje poslala tudi Cirilu Komotarju (Komotar minuta), ker se mi je zdel takšen super človek in duhovit in nasmejan in sem si mislila, da bi bil zares odličen za moj takratni produkt," je svojo pripoved začela Nina. "No, ni mi odgovoril, a me to ni prestrašilo, da ne bi nadaljevala svoje zgodbe. Takšne stvari niso pomembne. Nekomu boste všeč, spet drugemu ne, a najbolj pomembno je, da ne odnehate," je zbrano občinstvo nasmejala Nina in dodala, da je med najbolj iskanimi na njenem Instagram prav skodelica s sloganom Maš to, ki so jo številni želijo imeti v svoji zbirki skodelic.
Peter Mesarec je v nadaljevanju blogerske konference predstavil kanale in postopke (ter praktična orodja), ki jih lahko uporabite za to, da povečate doseg svoje spletne strani in povečate število ljudi, ki vidijo vaše objave na vašem najučinkovitejšem kanalu na družbenih omrežjih. Poudaril je predvsem to, da je najbolj pomembno, da vse tiste, ki pridejo v stik z nami, spremenimo v svoje stalne stranke in jih znova in znova nagovarjamo. "Resna zveza je veliko boljša od one night standov," je v smehu povedal.
Med zanimivimi idejami je bila tudi ta, da lahko na precej enostaven, a hkrati nevsiljiv način dobimo nove obiskovalce, ki nam bodo ostali zvesti. Na svojih spletnih straneh lahko med drugim objavimo članke, ki naše obiskovalce na prijazen način nagovarjajo na to, da vpišejo svoje email naslove, ki jih kasneje lahko uporabimo za nove in nove vsebine, ki jih objavljamo na svojem spletnem mestu.
Kakšen naj bo odnos med influencerji in mediji? So eni drugim na področju oglaševanja konkurenca ali obstaja način sodelovanja, ki lahko obojim koristi? Na to vprašanje so skušali odgovoriti Aljoša Bagola, kreativni direktor pri agenciji Pristop Creative, Roni Kordiš, ki že 14 let ustvarja blog had.si, Mojca Briščik, direktorica Slovenske oglaševalske zbornice, in Zori Jakolin, kreatorka projektov in blagovnih znamk. Strinjali so se, da je pri vsem skupaj najbolj pomembna dobra zgodba, ker to je tisto kar največ šteje - namreč, da je nekdo iskren in da zna narediti kvalitetno zgodbo.
Za konec smo dobili še odgovor, kakšne poslovne priložnosti se influencerjem ponujajo? Domen Mavrič iz Agencije vrhunskih idej, Ciril Komotar, ustvarjalec izjemno uspešnega vloga Komotar minuta, Goran Žarič, vodja službe za digital in content marketing pri družbi Mercator d. d., in Simon Šketa, avtor projekta SKETA media so se strinjali, da je prostora za nove poslovne priložnost še veliko, le upati si je potrebno potrkati na vrata podjetij in predstaviti svojo zgodbo, ki bo pritegnila množice in postala nova zgodba o uspehu.
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"