Dogodki Promocijsko sporočilo

Boris in Sebastian Cavazza: Kaj napovedujejo plakati, ki namigujejo na njun dvoboj!

13. 6. 2016
Deli

Pivovarna Laško te dni s plakati napoveduje zanimiv Dvoboj. Verjetno sta Boris in Sebastian Cavazza že ujela tudi vaš pogled in ste se vprašali, kaj se obeta.

Za pokušino predstavljamo nekaj utrinkov iz zakulisja nastajanja nove kampanje, ki se bo kmalu prelevila v napeto televizijsko miniserijo.

KDO BO ZMAGOVALEC RIM – OČE ALI SIN?

To poletje se nam obeta napet družinski dvoboj. V epski besedni boj za glavni dobitek, slasten hmeljev napitek, se bosta podala oče in sin, karizmatična Boris in Sebastian Cavazza. V novi kampanji Pivovarne Laško se bosta pomerila na prav poseben način, saj bo njun dvoboj potekal izključno v rimah. Prekaljena igralska mojstra sta v izzivu nadvse uživala, njuna besedna spretnost pa bo že kmalu na ogled na vseh ekranih.

Pivovarna Laško bo poleti postregla s pravo miniserijo iskrivih dvobojev. Napeta drama in komedija v enem je z ekipo agencije Luna TBWA in produkcijske hiše Paktmedia ter pod taktirko režiserja Gregorja Vesela nastajala kar 9 snemalnih dni. Snemanje je potekalo v posebej za to opremljenem studiu v stilu zlatih starih časov gledališča ter na več različnih lokacijah po Sloveniji. A napornega ritma in zahtevne interpretacije besedila sta Boris in Sebastian vajena in sta uživala v preizkušanju različnih karakternih poudarkov. Celotna ekipa se je odlično ujela in besedni dvoboji so nastajali v sproščenem vzdušju. Menda niso manjkale niti šale na račun dvobojev, ki se med njima, kot med vsakim očetom in sinom, kdaj zgodijo tudi v resničnem življenju. Še raje pa skupaj spijeta kakšno pivo.

Na predogled prve epizode se lahko naročite na www.dvoboj.si.

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!