Ambasadorja akcije NIVEA Podarite nam modro srce sta se otrokom iz OŠ Miška Kranjca v Ljubljani z iskrivim nastopom zahvalila za vsa podarjena modra srca.
V četrtek, 28 januarja, sta se v ljubljanski osnovni šoli oglasila ambasadorja akcije NIVEA Podarite nam modro srce in najmlajše med šolarji razveselila z duhovito in glasbeno obarvanim nastopom.
Priljubljeni komik Boštjan Gorenc Pižama in nekdanja evrovizijska predstavnica Hannah Mancini sta se najmlajšim tako zahvalila za vsa izdelana modra srca. Z njimi so šolarji tudi letos podprli akcijo, s katero bo podjetje Beiersdorf, d.o.o. na poti do izobrazbe ponovno pomagalo otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja.
Svetla prihodnost otrok
Prav izobrazba je namreč tista, ki otrokom in mladim lahko kar najbolje zagotovi pogoje za svetlejšo prihodnost. O tem sta se naša ambasadorja pogovorila tudi s šolarji v občinstvu. Te so tudi sami ponosno in samozavestno povedali, kaj si želijo postati ko odrastejo. Nekateri so nam zaupali, da si želijo postati policisti ali jezdeci konj, med njimi pa so morda tudi bodoče slikarke, nogometaši in hokejisti.
"Glede na današnje odgovore in dejstvo, da so otroci svoje želje za bodoče poklice izrazili s ponosnim žarom v očeh, menim, da je pred njimi zares svetla prihodnost," je povedal Boštjan Gorenc Pižama, ki je otroke zabaval s pripovedko in jim nazadnje svetoval, naj se sicer veselijo bodočih poklicev, a naj ne pozabijo, da se je treba včasih v življenju tudi zabavati.
Nazadnje je otroke s poskočno popevko razveselila tudi naša nekdanja evrovizijska predstavnica Hannah Mancini, ki je otrokom med ostalim zaupala, da si je sama od nekdaj želela postati pevka in kako je vedno pomembno slediti svojim sanjam.
V okviru akcije NIVEA Podarite nam modro srce bo podjetje Beiersdorf, d.o.o. že deseto leto zapored obogatilo Učni sklad NIVEA. Z njegovo pomočjo so v obliki štipendij do danes na poti do izobrazbe pomagali že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja. Tisti, ki bi radi akcijo podprli, lahko modra srca s svojo željo za lepšo prihodnost otrok in vseh nas do 15. februarja oddajo na spletni strani www.NIVEA.si/srce ali pa jih izdelana v poljubni tehniki pošljejo na naslov: Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1001 Ljubljana.
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"