Dogodki Promocijsko sporočilo

Citroën praznuje 100 let z razstavo starodobnikov na prostem

5. 6. 2019
Deli
Citroën praznuje 100 let z razstavo starodobnikov na prostem

Proslavitev stoletnice Citroëna bo več kot proslavitev znamke. To bo priložnost za počastitev ljudske ikone, simbola drznosti, kreativnosti in življenjskega stila na francoski način po vsem svetu, kar velja tako za njena legendarna vozila in njeno edinstveno reklamno oglaševanje kot njene dosežke v avtomobilskem športu.

V čast jubilejni Citroënovi 100. obletnici bo v Ljubljani, na Stritarjevi ulici, 13. junija potekala razstava Citroënovih starodobnikov.

Junija 1919 je na ulice Pariza namreč zapeljal prvi Citroënov model v zgodovini (Type A). Na priložnostni razstavi bodo predstavljeni modeli, ki so predstavljali mejnike v zgodovini znamke, razstavljenih bo 30 Citroënov, ki so last zbirateljev in članov kluba Citroën Slovenije. Med njimi bodo izpostavljeni tudi tako legendarni, kot so Diana, »Spaček«, Ami, Visa, Mehari in BX, pa tudi predsedniški DS in Traction Avan in kultni »Pujs« … Med razstavljenimi eksponati velja izpostaviti najstarejšega, še voznega starodobnika, Citroëna C3 iz leta 1924, ki je bil javnosti prvič predstavljen leta 1922 na salonu v Parizu. Ta model je ponujal tri izjemno udobne in inovativno razporejene sedeže in je že takrat nakazovalo na težnje po udobju. 

V prvem stoletju svojega obstoja se je znamki Citroën uspelo dokazati s svojo doslednostjo in drznostjo, na podlagi katerih lahko ponuja povsem specifične izkušnje v notranjosti, ki so usmerjene v dobro počutje. Edinstveno udobje, po katerem se Citroën od drugih razlikuje že od leta 1919, temelji na celotni zbirki inovacij in je postalo pravi zaščitni znak blagovne znamke.

Taka razstava je res edinstvena priložnost, saj imamo redkokdaj priložnost, ko si lahko javnost ali naključni mimoidoči ogledajo tako število starodobnikov na enem mestu, s katerimi se lahko tudi marsikdo poistoveti in podoživi svojo preteklost. Vsi poznamo koga, ki je imel ali pa še celo ima v lasti »Spačka«, »Diano«, ali »Žabo«.

Prav tako je to edinstvena priložnost, da te legendarne modele vozil približamo mlajšim generacijam, pri čemer ima razstava tudi edinstven poučni vidik. Vozila bodo predstavljena v urbanem okolju, kjer so pred 100 leti tudi začeli pisati unikatne zgodbe, mi pa z njimi najlepše spomine.

Mimoidoče zagotovo čaka prijetno presenečenje med ogledom te edinstvene razstave.

Proslavitev stoletnice Citroëna je v resnici proslavitev 100-letnice obstoja znamke, ki se povsem osredotoča na človeka ("peoplemindedbrand") oziroma znamke, ki jo od nekdaj navdihujejo ljudje in njihovi življenjski stili ter obenem navdihuje druge znamke in vse generacije po svetu. Vizionarska blagovna znamka od nekdaj prodira v prihodnost avtomobilizma in ponuja inovativne rešitve. Citroëni s svojim edinstvenim dizajnom in vzornim udobjem še dandanes vnašajo svež veter v svet avtomobilizma.