Citypark v 14. letih s skoraj 140 milijoni obiskovalcev

4. 2. 2016
Deli

Citypark, največje nakupovalno središče v Sloveniji, in drugo največje nakupovalno središče med 30, ki jih upravlja SES, je lani obiskalo več kot 9 milijonov ljudi. Vsak Slovenec je tako v Citypark zavil več kot štirikrat v enem letu.

»Glede na to, da Citypark pokriva območje s pol milijona prebivalci, to pomeni, da nas je lani vsak prebivalec Ljubljane in širše okolice v povprečju obiskal najmanj 18-krat. To je več kot enkrat na mesec. V naših 14. letih smo tako zabeležili skoraj 140 milijonov obiskovalcev,« je na novinarski konferenci povedal Toni Pugelj, direktor Cityparka.

»Število obiskovalcev Cityparka predstavlja skoraj 40 odstotkov obiskovalcev vseh štirih centrov SES, ki jih je lani obiskalo 25 milijonov ljudi. Zato lahko mirno rečem, da je Citypark naš paradni konj,« je dejal Boštjan Brantuša, generalni direktor SES Slovenija, in dodal, da se Citypark lahko pohvali tudi z največjim številom dogodkov.

V trgovinah in lokalih v Cityparku, več kot 125 jih je, so lani zabeležili več kot 155 milijonov evrov prometa, kar je za več kot dva odstotka več kot v letu 2014. »S tem rezultatom smo zelo zadovoljni, saj nam ga je uspelo doseči kljub temeljitim prenovam – prenovili smo namreč skoraj 30 odstotkov vseh površin in obiskovalcem ponudili več kot 10 novih in prenovljenih trgovin. Med drugimi sta novo podobo dobili dve izmed naših največjih in najbolj zanimivih trgovin, H&M in Interspar. Naši partnerji so v prenovo vložili približno 10 milijonov evrov,« je povedal Toni Pugelj in dodal, da so v zadnjih štirih letih prenovili že dve tretjini Cityparkovih trgovin in lokalov, kar nakazuje, da so trendsetterji, v trgovinah pa so na voljo najmodernejši koncepti.

V Cityparku si že od vsega začetka prizadevajo, da kot prvi med nakupovalnimi središči v Sloveniji pripeljejo močne blagovne znamke, zagotovijo pestro ponudbo in prinašajo modne smernice. Kot je dejal Pugelj, so lani pripeljali 7 novih blagovnih znamk, med njimi svetovno uveljavljeno trgovino monobrand z unikatnim nakitom Pandora ter trgovino z usnjenimi torbicami in modnimi dodatki Liebeskind, ki ju prej v Sloveniji še ni bilo. V kratkem bodo odprli tri nove trgovine: Guess Jeans, Mango in Esprit. Nova trgovina Pepe Jeans pa je že odprla vrata.

»Lani smo organizirali več kot 250 različnih dogodkov in tudi letos jih načrtujemo, tudi večdnevne,« je povedala vodja marketinga v Cityparku Klavdija Miklavžin Javornik. Decembra, ko so imeli pravljični Božični park, je Citypark zabeležil za 4 odstotke večjo prodajo kot leto poprej. Citypark že čez dva dni vabi na pustno soboto, naslednji teden pa na pustni torek, ko bodo obiskovalci z Romano Kranjčan in Čuki na velikem otroškem rajanju preganjali zimo in vse maškare nagradili z brezplačnimi krofi. »Naš največji dogodek je nedvomno 14-dnevno praznovanje Cityparkovega 14. rojstnega dne, ki se je začelo v ponedeljek. V nagradni igri bomo obiskovalcem podelili naše bone Desetak v skupni vrednosti 14.000 evrov.

Na rojstnodnevni petek, 12. februarja, bodo obiskovalce v mnogih naših trgovinah in lokalih čakali tudi privlačni popusti,« je še dejala Klavdija Miklavžin Javornik. Hkrati je povabila na ogled Lego festivala, največje razstave z velikimi lego skulpturami, ki bo v Cityparku ravno v času zimskih počitnic, od 13. do 28. februarja.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord