»Želja zagotoviti čim bolj udobno nakupovalno izkušnjo in predvsem čim večjo varnost našim obiskovalcem nas je vodila v prenovo parkirne hiše, ki je zdaj opremljena po najsodobnejših tehničnih in varnostnih standardih. V Cityparku imamo zdaj med vsemi nakupovalnimi središči v Ljubljani najsodobnejši parkirni sistem,« je poudaril Toni Pugelj, direktor našega največjega nakupovalnega središča.
Potem ko so lani temeljito prenovili skoraj 30 odstotkov vseh površin in obiskovalcem ponudili več kot deset novih in prenovljenih trgovin, so se v Cityparku letos lotili še prenove parkirne hiše. V prenovo, ki je trajala mesec in pol, so vložili 770.000 evrov.
»Citypark na leto obišče devet milijonov ljudi, v štirinajstih letih jih je bilo skoraj 140 milijonov. Ogromno jih pride z avtomobilom, zato je za nas zelo pomembno, da jim zagotovimo najvišjo stopnjo varnosti,« je dejal Pugelj.
Promet po novem poteka enosmerno, s čimer so v Cityparku poleg večje varnosti zagotovili tudi večjo pretočnost prometa. Prednosti novega prometnega režima v parkirni hiši, v kateri je na voljo več kot 1600 brezplačnih in po novem prostornejših parkirnih mest, še 200 pa jih je zunaj nje, je Toni Pugelj predstavnikom sedme sile predstavil na izviren način – nekaj jih je namreč povabil v električni avtomobil Eurban in jih popeljal en krog. Preostali so sedli v Eurbane, ki so jih vozili kavalirji. Električni avtomobili niso bili izbrani po naključju. »V prenovljeni parkirni hiši imamo namreč tudi posebej označeni parkirni mesti za električne avtomobile. Medtem ko lastnik nakupuje, se jekleni konjiček lahko polni,« je povedal Pugelj.
Tehnološko podprt parkirni sistem zdaj omogoča najkrajšo pot do prostega parkirnega mesta in lažje parkiranje, predvsem pa zagotavlja tekoč in varen promet. Lučkasti sistem označevanja poskrbi, da vozniki lažje najdejo prosto parkirno mesto: zelene lučke označujejo prosta parkirna mesta, rdeče zasedena mesta, modre označujejo parkirne prostore za invalide, cijan modre vabijo družine z majhnimi otroki. Pred vsakim krakom so nameščene table, na katerih je izpisano število prostih parkirnih mest. Table so tudi na prehodih v druga nadstropja, tako da vozniki vedo, koliko prostih mest jih čaka tam.
Dodatno so označena parkirna mesta za družine z otroki – s tablami z napisom: Hvala, ker ste pustili mesto mojemu malčku. Prav tako so jasno označene cone za pešce, ki so tudi dodatno osvetljene, s čimer so v Cityparku poskrbeli za še večjo varnost. S prenovo so zagotovili dodaten prostor za nakupovalne vozičke in ga označili s simpatičnimi modrimi kvadratki z vozički.
»Za lažjo orientacijo smo etaže obarvali v različnih barvah, bolj pregledne in vidne so tudi talne in stenske označbe. Zdaj razvijamo aplikacijo, ki bo obiskovalce našega največjega nakupovalnega središča kar najhitreje vodila do njihovega jeklenega konjička,« je še povedal Toni Pugelj in dodal, da se parkirna hiša odpre deset minut pred odprtjem nakupovalnega središča in zapre uro po njegovem zaprtju.
V Cityaparku so pred kratkim prenovili tudi brezplačnik, ki ga izdajajo že skoraj 14 let. Revija Metropolist je zasnovana po vzoru največjih svetovnih modnih revij in je prava paša za oči, hkrati pa ponuja veliko zanimivega branja. »Predvsem so v Metropolistu v fotografiji in besedi predstavljeni najnovejši modni trendi iz Cityparkovih trgovin, kakršne najdemo tudi na svetovnih modnih trgih in ki pomembno sooblikujejo našo zgodbo,« je povedal Pugelj. Najnovejši modni trendi bodo v Cityparku na ogled tudi ta vikend – od petka do nedelje bo namreč potekal eden največjih modnih dogodkov v tem letu, modni maraton. Obeta se obilica modnih dogodkov, med drugim si bo mogoče ogledati stylinge iz Cityparkove ponudbe, ki jih bodo pripravili slovenski blogerji in stilisti.
Nakupovalno središče Citypark je največje nakupovalno središče v Sloveniji, z več kot 125 trgovinami in lokali, ter najmodernejše nakupovalno središče v Ljubljani, z najprestižnejšimi blagovnimi znamkami, ki nudi najvišjo kakovost storitev in ponudbe ter postavlja modne trende. Lani je Citypark obiskalo več kot 9 milijonov ljudi, obiskovalcem pa so pripravili več kot 250 dogodkov, nekateri so trajali tudi po več dni. Sicer je Citypark eden od štirih nakupovalnih središč, ki jih v Sloveniji upravlja družba SES Center Management. Ta ima 30 nakupovalnih središč v še petih državah poleg Slovenije – Italiji, Avstriji, na Češkem, Madžarskem in Hrvaškem. SES nakupovalna središča so že deveto leto med največjimi prodajnimi centri v Sloveniji. Več informacij na www.citypark.si.