Coca-Cola v olimpijskem duhu že šestič podprla Nočno 10ko

10. 7. 2017
Deli

V soboto, 8. julija 2017, so Blejsko jezero ponovno, že enajstič zapored, oblegali navdušeni tekači, udeleženci dogodka Nočna 10ka, ki ga organizira društvo Vitezi Dobrega Teka.

Izmed 3.003 udeležencev Nočne 10ke si je 35 tekmovalcev brezplačno udeležbo na teku zaslužilo z odličnim rezultatom v projektu Moja olimpijska norma ob podpori Coca-Cole. Projekta Moja olimpijska norma in Nočna 10ka sta del številnih aktivnosti, ki jih Coca-Cola v Sloveniji pod okriljem pobude #vednopodpiraj in štiriletnega partnerstva z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez načrtuje v obdobju do zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018.

Dogodek Nočna 10ka, ki je potekal od v soboto 8. julija na Bledu od 16. ure dalje pod generalnim sponzorstvom Coca-Cole, sta v popoldanskem delu zaznamovala Ozarin rekreativni tek (1.200 m) in Otroški Ice Power tek (400 m in 800 m) s skupno več kot tisoč udeleženci. Vrhunec dogodka pa je bila 10-kilometrska preizkušnja Nočna 10ka s startom ob 22. uri, ki so se je udeležili 3.003 tekmovalci.

Coca-Cola v Sloveniji je letos v okviru projekta Moja olimpijska norma, ki ga je drugo leto zapored v času od aprila do junija organiziral Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez, pripravila nagradno presenečenje za tekače. Izmed vseh športnih navdušencev, ki so izmerili svojo telesno pripravljenost na šestih regionalnih dogodkih ali prek mobilne aplikacije, so jih izžrebali 35. Ob tem so se zavezali, da podelijo startnino za tekaško preizkušnjo Nočna 10ka vsem, ki bodo dosegli (ali presegli) svojo olimpijsko normo. Izkazalo se je, da je ta izziv na zaključnem dogodku Moje olimpijske norme 18. junija v Ljubljani uspešno opravilo vseh 35 izžrebancev, ki so se tako zasluženo brezplačno udeležili Nočne 10ke. Pri tem jih je spremljal Jure Košir, ambasador nekdanjega projekta Pospeši ritem.

Pred pričetkom teka Nočne 10ke je OKS-ZŠZ skupaj s Tomažem Razingarjem in Juretom Koširjem organiziral Olimpijski izziv. Ob tem je najuspešnejši slovenski maratonec Roman Kejžar ogrel člane ekipe Coca-Cola.

Jure Košir, ambasador teka in Nočne 10ke, izpostavlja pomen rekreativnega športa: »S Coca-Colo sem začel sodelovati pred dvema letoma na projektu Pospeši ritem, ki je bil za mnoge prelomna točka, da so sami začeli teči. Vsako leto sem zraven tudi na kultnem teku Nočna 10ka. Coca-Cola je pri tem v veliki meri zaslužna za odlično organizacijo. Zelo sem bil vesel in počaščen, da so me izbrali za ambasadorja. Coca-Cola namreč športnike iz vseh disciplin spremlja in podpira že zelo dolgo. Všeč mi je njihov koncept, da podpirajo tako profesionalni kot rekreativen šport in tudi dogodke, ki ljudem pri športu nudijo strokovno vodstvo. Moja naloga pri Nočni 10ki je, da držim motivacijo, se družim s tekači in tudi z njimi tečem. Podpiram vsako podjetje, ki se podpira šport in mlade. Naj bo to rekreativni ali tekmovalni šport, podpora sponzorjev je izjemno pomembna. Za mlade in za našo družbo kot celoto pa sta gibanje in aktiven življenjski slog naložba v prihodnost, saj bomo tako bolj produktivni in bolj zdravi.«

"Vitezi Dobrega Teka smo ponosni, da je Coca-Cola Slovenija že šest let generalni sponzor ene največjih tekaških prireditev v Sloveniji - Nočne 10ke na Bledu. Skupaj smo ustvarili blagovno znamko, ki je znana in priljubljena med domačo in tujo tekaško srenjo. S sodelovanjem na projektih kot sta Pospeši ritem in Moja olimpijska norma smo uspeli tek in tekaško rekreacijo približati izjemnemu številu ljudi. Tako organizatorji kot tekači si Nočno 10ko in Coca Colo predstavljamo kot sinonim za kvalitetno in nerazdružljivo partnerstvo na področju zdrave tekaške rekreacije in tekmovalnosti," je ob uspešnem dogodku izpostavil Marko Roblek, predstavnik društva Vitezi Dobrega teka.

Projekta Moja olimpijska norma in Nočna 10ka sta del številnih aktivnosti, ki jih Coca-Cola v Sloveniji pod okriljem pobude #vednopodpiraj in štiriletnega partnerstva z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez načrtuje v obdobju do zimskih olimpijskih iger Pjongčang 2018.

O pobudi #vedno podpiraj

Družba The Coca-Cola Company na globalni ravni ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na svetu. S sklenitvijo štiriletnega sponzorstva z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez od leta 2017 Coca-Cola olimpijski duh širi tudi na slovenskih tleh. S pobudo #vednopodpiraj spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo, v času vzponov in padcev. Z zavzemanjem za opolnomočenje mladih in aktiven življenjski slog vseh ljudi v sodelovanju z OKS-ZŠZ Coca-Cola prispeva k vzgajanju močnejših prihodnjih generacij.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju