Če imaš dober piar, če znaš zgodbo predstaviti in veš, kaj je bistvo, si lahko v poslu, ki ga opravljaš, bistveno uspešnejši, so se na današnji okrogli mizi o vrednosti piara, ki je potekala v sklopu Slovenskega knjižnega sejma v Cankarjevem domu, strinjali direktor Rika Janez Škrabec, direktorica Varis Lendava Sabina Sobočan in pevka Nuša Derenda.
»Svetopisemski nauk pravi, da če delaš dobro, te bodo kamenjali, če delaš slabo, te bodo kamenjali. Torej mislim, da je vseeno bolje delati dobro. Tudi ko so mi jo novinarji »zakuhali«, sem se koncentriral na to, da sem delal dobro. Delovati moraš na način, da ti spreminjaš novinarje, ne novinarji tebe,« je na okrogli mizi Kako koristiti piar?, ki jo je vodila piarovka, menedžerka in pisateljica Andreja Jernejčič, dejal direktor Rika Janez Škrabec.
Prav gospodarske družbe lahko s piarom izboljšajo svoje poslovanje. Direktorica Varisa Sabina Sobočan je spomnila, da jim je pojavljanje v medijih prineslo preboj na tuje trge in več izbire pri kadrih. »S pojavljanjem v medijih ljudem sporočamo, kaj delamo v Varisu Lendava. Prejemamo vse več dobrih ponudb za zaposlitev, pa čeprav živimo in delamo v Lendavi.« Sobočanova je opisala še, kako je podjetje s pomočjo objav v medijih izvozilo produkte v daljno Avstralijo. »V Avstralijo smo poslali ponudbo za naše dizajnerske radiatorje. Odziva ni bilo, dokler niso partnerji v medijih opazili objave o našem novem izdelku. Danes lahko namreč z vnosom imena in priimka v spletnem brskalniku izvemo vse o vseh,« je pojasnila Sobočanova. Podjetje Varis Lendava sicer poleg gotovih kopalnic in dizajenerskih radiatorjev proizvaja še pump tracke in betonske elemente za skejtanje.
Pevka Nuša Derenda, ki prihodnje leto obeležuje 20 let uspešnega glasbenega delovanja v Sloveniji, pa je predstavila svoje bogate izkušnje na področju komuniciranja z mediji. »Že zgodaj sem se začela zavedati, da zgolj udeležba na festivalih in pojavljanje na televiziji ne bosta zadostovala. Danes smo obkroženi s toliko informacijami, da se je treba bolj potruditi. Ko sem opazila, da so se vprašanja novinarjev začela ponavljati in da ni več prave vsebine, mi je s svojim znanjem pomagala prav Andreja.«
Sogovorniki so se strinjali, da je pomembno kakovostno delati v svojem poklicu in ohranjati dobre odnose s predstavniki sedme sile. Obenem so bili enotni, da je prav nova knjižna uspešnica Andreje Jernejčič Biblija uspešnega piara krasno orodje za vse tiste, ki si želijo pridobiti nova znanja na področju izboljšanja komunikacije z mediji in javnega nastopanja.
Mag. Andreja Jernejčič je direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopanja in izobraževanja Lin&Nil z lastno blagovno znamko Andreja. Izdala je njeno tretjo knjigo, prvi dve Kako uspešno sodelovati z mediji in Skrivnosti javnega nastopanja sta razprodani. Tokratno tretje delo je izšlo v slovenščini in angleščini v nakladi 2.500 izvodov.