Aero, slovenska blagovna znamka z več kot 70-letno tradicijo, ki jo pozna vsak slovenski šolar, je tudi dobrodelna.
Na dogodku z družbeno odgovornim poslanstvom, ki je potekal v Mercator centru Šiška, je v sklopu kampanje Ponosni na svoje barve, katere ambasadorja sta priljubljen smučarski skakalec Robert Kranjec in njegova hčerka Pika, ustvarila posebno umetnino z njunim podpisom, ki je šla takoj po nastanku na licitacijo.
Slikarska umetnina v obliki drevesa življenja, ki sta jo pred očmi množice obiskovalcev z Aero barvami narisala Robert in Pika Kranjec, je bila licitirana za 3000 EUR, ta sredstva bodo v celoti donirana ZPM Ljubljana Moste Polje.
Nove Aero barvice s fotografijo Roberta in Pike bodo od 25. 6. na voljo v prodajalnah DZS po vsej Sloveniji.
AERO je slovenska blagovna znamka z več kot 70 letno tradicijo. V obdobju svojega delovanja je AERO oral ledino na svojem področju, doživljal rast, razvoj in spremembe, ki so ga pripeljale do novega lastnika. Tudi danes je uspešno podjetje, ki deluje v celi regiji in se širi po celem svetu. Minulo leto so uspešno predstavili novo serijo šolskih potrebščin, razširili ponudbo izdelkov iz legendarnih temper in vodenih barvic na celoten program šolskih potrebščin. Sinergija z novim lastništvom (svetovno uveljavljeno podjetje JOLLY), pa botruje k temu, da v njihovi ponudbi danes lahko najdemo tudi barvice, grafitne svinčnike, voščenke, flomastre, krede in ostali šolski pribor. AERO je res doma v vsaki slovenski šoli in lahko rečemo v vsakem slovenskem domu.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču