Dobrodelna akcija blagovne znamke Aero z Robertom in Piko Kranjec

14. 6. 2018
Deli
Ponosna AERO ekipa, skupaj z Robertom in Piko Kranjec ter Oto Roš, ki je povezovala dogodek. (foto: Aero Press)
Aero Press

Aero, slovenska blagovna znamka z več kot 70-letno tradicijo, ki jo pozna vsak slovenski šolar, je tudi dobrodelna.

Robert in Pika ob ustvarjanju slikarske umetnine.
Robert in Pika, uspešna in umetniško nadarjena Aero ambasadorja.
Omejena količina Aero barvic s podpisom Roberta Kranjca je ekskluzivno na voljo v prodajalni DZS v Mercator centru Šiška.
Aero izdelki, obvezna oprema vsakega slovenskega šolarja.
Zmagovalna trojica (od leve proti desni): Clemens Ellmauthaler: Globalni vodja prodaje in marketinga za skupino Brevillier Urban&Sachs Avstrija, Dejan Kovačič: Vodja prodaje za Slovenijo in Balkan.
Ponosni na odlično izpeljan projekt: Helena Čož in Lina Antolič iz agencije Luna TBWA v družbi AERO ekipe ter Ote Roš.
Tanja Petek, predstavnica ZPM Ljubljana Moste Polje, je bila donacije zelo vesela; na fotografiji skupaj s Heleno Čož in Nejcem Slokanom.

Na dogodku z družbeno odgovornim poslanstvom, ki je potekal v Mercator centru Šiška, je v sklopu kampanje Ponosni na svoje barve, katere ambasadorja sta priljubljen smučarski skakalec Robert Kranjec in njegova hčerka Pika, ustvarila posebno umetnino z njunim podpisom, ki je šla takoj po nastanku na licitacijo.

Slikarska umetnina v obliki drevesa življenja, ki sta jo pred očmi množice obiskovalcev z Aero barvami narisala Robert in Pika Kranjec, je bila licitirana za 3000 EUR, ta sredstva bodo v celoti donirana ZPM Ljubljana Moste Polje.

Nove Aero barvice s fotografijo Roberta in Pike bodo od 25. 6. na voljo v prodajalnah DZS po vsej Sloveniji.

AERO je slovenska blagovna znamka z več kot 70 letno tradicijo. V obdobju svojega delovanja je AERO oral ledino na svojem področju, doživljal rast, razvoj in spremembe, ki so ga pripeljale do novega lastnika. Tudi danes je uspešno podjetje, ki deluje v celi regiji in se širi po celem svetu. Minulo leto so uspešno predstavili novo serijo šolskih potrebščin, razširili ponudbo izdelkov iz legendarnih temper in vodenih barvic na celoten program šolskih potrebščin. Sinergija z novim lastništvom (svetovno uveljavljeno podjetje JOLLY), pa botruje k temu, da v njihovi ponudbi danes lahko najdemo tudi barvice, grafitne svinčnike, voščenke, flomastre, krede in ostali šolski pribor. AERO je res doma v vsaki slovenski šoli in lahko rečemo v vsakem slovenskem domu.

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del

Koliko denarja morate imeti, da vas nemške banke štejejo za bogate?