V Planici se je zbralo okoli 60.000 gledalcev, med temi pa so bili letos tudi številni invalidi. Le ti so imeli letos bistveno boljše pogoje za spremljanje dogodka, kot je bila to praksa v preteklosti ali kot smo zapisali v najavi dogodka: zgodila se je #PlanicaPraznikVseh. V nordijskem centru so gostitelji OK Planica zgradili posebno ploščad, ki je gibalno oviranim invalidom omogočala izjemen pogled na skakalnico in dostojno spremljanje izjemnih poletov.
Poleg OK Planica so k idejnemu projektu Zveze za šport invalidov Slovenije Paraolimpijski komite pristopili še Zavarovalnica Triglav, AMZS, Pošta Slovenije, EPPS, BDF. Vsak dan (četrtek, petek, nedelja) si je zavoljo skupnih moči vseh partnerjev tekmo ogledalo po 10 invalidov ter 10 spremljevalcev.
Zbrane pa so v Planici pozdravili tudi slovenski smučarski skakalci, v petek je zbrane nagovoril Timi Zajc, v nedeljo pa Domen Prevc. Ambasadorji akcije #PlanicaPraznikVseh so bili sedanji in nekdanji vrhunski športniki invalidi Veselka Pevec, Tanja Cerkvenik, Jernej Slivnik, Gal Jakič in Barbara Meglič.
Hvala tudi OK Planica
"Kljub malo slabšemu vremenu je bil zadnji dan #PlanicaPraznikVseh pravi finale tako skakalne sezone kot naše akcije. Na nižje temperature smo bili, zahvaljujoč vsem našim sponzorjem, dobro opremljeni. Pomanjkanje sonca le zadnjega dne smo nadomestili z dobro voljo, ter izjemno veseli, ker se nam je pridružil tudi odličen skakalec Domen Prevc. Planiški praznik očitno postaja s pomočjo naših sponzorjev projekta Zavarovalnice Triglav, Pošte Slovenije -EPPS, AMZS, BDF in Zveze za šport invalidov Slovenije - Paraolimpijskega komiteja projekt, ki ne sme iti v pozabo. Organizatorjem in OK Planica pa zahvala, da so vključili dostojno tudi invalide v največji organizacijski športni projekt," je po uspešnem dogodku razmišljal Damijan Lazar, predsednik ZŠIS-POK.
Ovire so v glavi
"Ideja je na kolegijih ZŠIS-POK prišla skorajda spontano in ko je bila bila prvič predstavljena potencialnim podpornikom sta ena prvih projekt podprla prav g. Jager in g. Finžgar iz OK Planica. Da je čas, da se v Planici postavi še en mejnik. Dejstvo, da invalidi še vedno predstavljajo tabu temo se je malček poznalo pri iskanju podpornikov projekta, ampak na koncu se je izšlo izjemno. Pri projektu so podjetja, ki razumejo, da so ovire samo v glavah, za vse ostalo se najde pot in volja. Hvala vsakemu posebej za delček tega mozaika, da so naši navijači bili varno pripeljani in nastanjeni, da jim je bilo toplo in varno ter, da niso bili lačni. Hvala VAM! Naslednje leto zadevo ponovimo, še večje, še boljše!" so zapisali pri marketinški agenciji Brend7, ki tesno sodeluje z Zvezo za šport invalidov Slovenije Paraolimpijski komite.
Nasmehi štejejo
„Planica je kot Triglav, vsaj enkrat moraš biti zraven. Na projektu Triglav še delamo, ogled Planice pa je za gibalno omejene invalide letos postal realnost. Ker je poslanstvo BDF mobilnost invalidov smo navdušeni, da bomo lahko, skupaj z našim partnerjem Toyoto, letos v Planico pripeljali več kot 50 invalidov in njihovih spremljevalcev. Ponosni smo, da smo v družbi izjemnih podjetij, ki so prepoznala, da so tudi invalidi del naše družbe in da so ti nasmehi vredni največ," je projekt opisal Dominik Grbec, BDF ročica, ki je bil eden od partnerjev projekta.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču