Dr. Valerija Korošec najavlja svojo #ZaUTD predsedniško kandidaturo!

1. 8. 2017
Deli
Dr. Valerija Korošec najavlja svojo #ZaUTD predsedniško kandidaturo! (foto: profimedia)
profimedia

Na nedavnem julijskem srečanju evropske organizacije UBIE, ki jeod naslovom Temeljni dohodek za Evropo potekal v Ljubljani in jo je organiziral inštitut Novum, so med drugim najavili še eno v vrsti letos številnih predsedniških kandidatur.

Na dogodku, o katerem smo na naši spletni strani poročali tukaj, so med drugim govorili o Evropski dividendi financirani s pomočjo helikopterskega denarja (#QE4P), načrtu ponovitve Evropske državljanske pobude #zaUTD v okviru EU (2018-2019) ter o skupnem modelu nacionalnih UTD, ki bi (lahko) sledil slovenskemu predlogu uvedbe UTD (Korošec, 2010), katere izsledke je potrdila tudi študija OECD na temo UTD (2017).

Najava predsedniške kandidature!

Tekom taistega večdnevnega dogodka pa je koordinator sekcije za promocijo UTD v Sloveniji, g. Branko Gerlič, zbrane obvestil tudi, da je dr. Valerija Korošec pripravljena kandidirati za predsednico RS in sicer s pomočjo podpore 5000 volilcev.

Dr. Valerija Korošec, ki je pri nas ena najvidnejših zagovornic uvedbe univerzalnega temeljnega dohodka v Sloveniji in je med drugim tudi avtorica predloga (in izračuna) za uvedbo univerzalnega temeljnega dohodka (Predlog za UTD v Sloveniji - zakaj in kako?), se je za ta korak odločila z namenom širjenja prostora idej #zaUTD, enakosti žensk in neposredne e-demokracije.

Iz Sekcije za promocijo UTD v Sloveniji javnosti ob tej priliki med drugim sporočajo še tole:

  • "Računamo na pripravljenost ljudi, ki se jim te ideje in načrti družbenih sprememb tako pomembni kot nam, da se samoorganizirajo in nam pomagajo pri zbiranju podpisov, ki jih bomo zbirali na naslovu dr. Valerija Korošec p.p. 1113. Informacije bomo objavljali na strani Zofijinih - Sekcija UTD za promocijo UTD, na twitterju: @Chuppacadabra, @valerijaSlo in facebook skupini 'Univerzalni temeljni dohodek UTD'."

Basic Income Promotion

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"