Akrobati Dunking Devils, ki so pred kratkim odprli največji slovenski trampolin park Woop! Ljubljana, so vzporedno z odprtjem parka trdo delali še na drugem projektu, s katerim premikajo meje. Posneli so 10-delno spletno serijo za zagon Facebookove platforme Facebook Watch, ki bo konkurirala spletnim televizijskim ponudnikom, kot so Netflix, YouTube in Amazon Prime.
Zuckerberg je namreč financiral produkcijo ožjega izbora oddaj, ki bodo obogatile začetno ponudbo vsebin. Med prve ustvarjalce je izbral tudi Dunking Devilse in F&B Acrobatics in skupaj z spletnim kanalom People Are Awesome so ustvarili serijo Fly Guys. Pretekli petek je luč sveta ugledala 2. epizoda, ki je bila v sodelovanju s Slovenskimi Železnicami. V njej Dunking Devils izvedejo vratolomen kaskaderski podvig čez parno lokomotivo.
IZBRANI MED PRVE USTVARJALCE VSEBIN ZA "FACEBOOK TV"
Facebook Watch, nova Facebookova platforma za spletno televizijo, je Zuckerbergova domislica, kako premagati konkurente YouTube, Netflix in Amazon Prime.
Ob zagonu svoje TV platforme je Facebook financiral produkcijo ožjega izbora oddaj, ki bodo obogatile začetno ponudbo vsebin in spodbudile druge k ustvarjanju. Priložnost je dal samo najboljšim ustvarjalcem, kot so: Bear Grylls iz resničnostne oddaje Neverjetno preživetje, Mike Rowe, ki je znan po seriji Dirty Jobs, medijskim hišam National Geographic, Business Insider, Vice, BuzzFeed ter Hollywoodskim zvezdamam Billu Murrayu, Jessici Alba, Elizabeth Olsen in Orlandu Bloomu. V to izbrano družbo je Zuckerberg povabili tudi slovenske akrobate Dunking Devils in F&B Acrobatics, ki so skupaj s kanalom People Are Awesome ustvarili 10-delno serijo Fly Guys. Facebook Watch je kot platforma že na voljo v ZDA, pri nas pa bo na voljo kmalu.
Kljub temu si lahko Slovenci že zdaj ogledamo vsebine, ki so objavljene na platformi, vključno s prvima dvema epizoda serije Fly Guys.
SERIJA FLY GUYS OSVAJA MILIJONE GLEDALCEV
Fly Guys, 10 epizod dolgo akrobatsko-dokumentarno serijo, so Dunking Devils kar 2 meseca in pol snemali na desetih različnih lokacijah.
Kar devet epizod je posnetih prav v Sloveniji: v Kopru, Ljubljani, na Bloškem jezeru, v kamnolomu Verd, na Gradu Snežnik, na Veliki Planini, v muzeju Slovenskih Železnic... V vsaki od desetih 12-15 minutnih epizod si fantje zamislijo izvedbo še nikoli prej videnih akrobacij, ob katerih gledalcem zastaja dih. Kamera jih spremlja skozi načrtovanje, poskuse in padce, do uspešne izvedbe kaskaderskega podviga. Čeprav je bil objavljen komaj drugi del, je serija že zdaj presegla 4 milijone ogledov.
PO POTNIŠKEM IN TOVORNEM VLAKU ŠE VRATOLOMEN SKOK ČEZ PARNI VLAK
Po zabijanju na drvečem potniškem vlaku in akrobacijah na tovornem vlaku so Dunking Devils tokrat osvojili še parno lokomotivo. V drugi epizodi serije Fly Guys, ki je bila posneta skupaj s Slovenskimi železnicami, si Gašper Novak, profesionalni akrobat Dunking Devils, zada vratolomen izziv: skočiti namerava čez parni vlak in pristati na drugi strani v kupu sena. Velik del epizode je posnet v Muzeju slovenskih železnic, skritem biseru sredi Ljubljane, ki se od drugih muzejev razlikuje zaradi slikovitih industrijskih prostorov. Drugi del epizode je posnet na progi po "Deželi Celjski" med Celjem in Podčetrtkom, lokomotiva, ki jo preskoči Gašper, pa je muzejska lokomotiva iz leta 1920.
O PREMIKANJU MEJ VERJETNEGA SO POVEDALI ...
Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devils:
- "Po treh letih garanja nam je končno uspelo! Dobiti investitorja, kot je Mark Zukerberg in pripeljati filmsko ekipo iz Hollywooda v našo deželo na sončni strani Alp je res uspeh, o katerem smo sanjali. Druga epizoda nastale serije Fly Guys je zame prav posebna. Nadeljuje namreč opus sodelovanja Dunking Devils in Slovenskih Železnic. Po zabijanju na avto vlaku in vratolomnih skokih na tovornem vlaku, nam je zdaj uspelo osvojiti še muzejski vlak. Kot otrok sem z velikimi očmi opazoval parne lokomotive in jih dojemal kot živa bitja, ki dihajo in puhajo! Želim si, da bo naš video spodbudil starše, da svojim otrokom omogočijo ogled in vožnjo na teh neverjetnih lokomotivah!"
Gašper Novak, profesionalni akrobat Dunking Devils:
- "Skok čez parno lokomotivo je najbolj nevaren trik, ki ga izvedel v svoji karieri. V primeru prehitrega odriva bi priletel direktno v bok premikajoče se lokomotive, v primeru prepoznega odriva pa bi lahko padel na lokomotivo ali celo med vagone. O več sto stopinj vročemu dimu, ki je bruhal iz dimnika lokomotive in spominjal na razjarjenega zmaja, raje sploh nisem razmišljal... Pred skokom sem po žilah čutil adrenalin, srce mi je razbijalo in v zadnjem nihaju me je ekipa močno pognala v zrak. Čas se je za trenutek ustavil... Videl sem le modro nebo in srčno upal na to, da imam dovolj višine. Ko sem videl lokomotivo 3 metre pod seboj, se mi je kar nasmejalo. Vedel sem, da mi je skok uspel! Ponosen sem, da sem ravno jaz lahko izvedel ta zgodovinski skok. Brez podpore odlične ekipe pa mi zagotovo ne bi uspelo."
Miha Butara, pomočnik generalnega direktorja Slovenskih železnic:
- "Izjemno vrednost, ki jo ima v slovenski zgodovini železnica, najbolje ohranjajo in predstavljajo muzejske lokomotive. Desetine teh hrani Železniški muzej Slovenskih železnic, izjemno pa smo ponosni tudi na še vedno živi muzejski lokomotivi, ki še danes vozita po železni cesti. Po stotih letih voženj muzejski vlak še vedno deluje nadvse živo in z njim Slovenske železnice dejavno ohranjamo bogato železniško dediščino. Ker se zavedamo pomena ohranjanja tehnične kulturne dediščine, smo se odločili, da stopimo korak dlje pri razvoju muzejske dejavnosti. Še tretjič smo se odločili za sodelovanje z akrobatsko skupino Dunking Devils, ki so odlični promotorji Slovenije. Naš cilj je opozoriti tako slovensko kot tujo javnost na bogato zgodovino železnice na Slovenskem, ki jo lahko začutijo bodisi v Železniškem muzeju ali pa na primer na vožnji s parno lepotico po Deželi Celjski."
ZANIMIVOSTI O KULTURNI DEDIŠČINI SLOVENSKIH ŽELEZNIC
- Železničarski muzej v svoji zbirki hrani več kot 60 lokomotiv, več kot 50 drugih vozil
- V muzeju najdete tudi več kot 1000 muzealij z drugih železniških področij (orodja in komunikacijske naprave, kot so telegrafi, telefoni, teleprinterji in radijske postaje, celo stara avstorogrska železniška postaja je razstavljena in uniforme iz različnih obdobij).
- V veliki dvorani muzeja je razstavljenih 10 najdragocenejših parnih lokomotiv iz muzejske zbirke.
- Najstarejša lokomotiva v zbirki je iz leta 1861.
- Dve parni lokomotivi še danes vozita potnike v starodavne čase - ena vozi po slikoviti Bohinjski progi, ki bo letos praznovala že 112 let od odprtja, druga pa po Deželi Celjski.
- V epizodi Fly Guys je prikazana dejanska lokomotiva, ki vozi potnike po Deželi Celjski.
- Letošnja otvoritvena vožnja muzejskega vlaka bo potekala 5. maja, vlak pa bo vozil vse sobote dvakrat dnevno med 5. in 30. majem ter 8. in 22. septembrom.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"