Eurovolley 2019: Nepozabna izkušnja, čeprav so tudi po tridesetkrat ponavljali isti stavek

Eurovolley 2019: Nepozabna izkušnja, čeprav so tudi po tridesetkrat ponavljali isti stavek (foto: POP TV) POP TV
6. 9. 2019

V četrtek, 12. septembra, se v Stožicah začne Eurovolley 2019, na katerem slovenska moška odbojkarska reprezentanca napada sam vrh. Še pred prvenstvom pa so imeli igralci kar nekaj medijskih obveznosti, med drugim so snemali promo spot za Kanal A, pri katerem so se izkazali kot pravi filmski igralci.

»Ne zgodi se vsak dan, da imaš za snemanje na voljo celo odbojkarsko reprezentanco,« pove vodja promocije na POP TV Luka Klemenc. Dodatno razloži, da je bil projekt velik zalogaj, čeprav je šlo le za enodnevno snemanje, ki ga je ekipa promocije optimizirala, da je reprezentantom vzela čim manj časa. Celotna produkcijska ekipa je štela 30 ljudi.  Za režijo je poskrbel Boštjan Stadler.

Snemanje je potekalo v Kranjski gori v dvorani Vitranc. »Ker smo potrebovali v dvorani popolno temo, smo angažirali plezalce, ki so splezali na streho in zatemnili vsa strešna okna,« še pove posebnost snemanja Luka.

In kako so se pred kamerami počutili odbojkarji?

Dejan Vinčić: »Na snemanju je bilo fantastično. Ena lepa izkušnja. V reprezentanci nikoli prej nismo imeli toliko medijskih obveznosti. Čeprav nam je bilo v kakšnem trenutku malo težko, pa je bila ekipa POP TV fantastična in je vse potekalo v sproščeno-zabavnem zvdušju. Tudi odzivi družine na promo spot so lepi. Ko tamali vidi na telelviziji, pa niti ni nujno, da odbojko, katerikoli šport, se zadere 'tata, tata.' Verjetno je moj najmlajši največji navijač in me največkrat zasledi na televiziji.«

Jani Kovačič: »Za nas je bila to ena lepa izkušnja. Mislim, da še nikoli prej nismo snemali spota. Veliko smo ponavljali, včasih tudi po tridesetkrat isti stavek.«

Klemen Čebulj: »Promo je super izpadel in snemanje je bilo zabavno. Nova dodatna izkušnja, ki gre zraven takemu dogodku. Domačim je posnetek zelo všeč.«