Inovativni in še ne uveljavljeni slovenski podjetniki so včeraj v megamarketu Interspar v ljubljanskem Cityparku predstavili svoje izdelke, ki se bodo predstavili v že drugi sezoni projekta Štartaj Slovenija.
Good4Dogs je prva slovenska surova hrana za pse. Vsebuje vse potrebno za normalno rast in zdrav razvoj vašega psa.
Pod blagovno znamko Iconis Specialty Coffe sta podpisana Valentina Radič in Gregor Gazvoda.
Junc Beef Jerky je prvi slovenski bio energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami. Pripravljen je iz najboljše eko govedine (govedina proste reje).
Medenka je naravna sladkarija, narejena iz le dveh sestavin, domačega slovenskega medu in sadja.
Noela je krema za nego obraza, ki vsebuje kar 40 % polžje sline. Zaradi visoke vsebnosti sline ima izjemno regeneracijsko sposobnost.
Blagovna znamko Noela je nastala v družini Fras. Milena, Aljaž in Leon so tisti, ki se bodo borili za uspeh svoje kreme.
Odori je popolnoma naravnem pralni prašek v peni za strojno in ročno pranje belega in občutljivega barvnega perila.
Pokica je pokovka, narejena iz posebne sorte gensko nespremenjene koruze. Pripravljena je brez olja, zgolj z vročim zrakom, ter je brez umetnih barvil in ojačevalcev okusa.
Viny & Greta so 100 % naravni gurmanski vinaigre prelivi, pripravljeni na osnovi izbranega sadja in domačega kisa.
Podjetnikom je uspešen začetek pri prodaji zaželel tudi direktor Spar Slovenija Igor Mervič.
Po izjemno uspešni prvi sezoni je osem podjetnikov tako na prodajnih policah Štartaj Slovenija lahko prvič ugledalo svoje izdelke, ki so letošnje leto predvsem prehranski in kozmetični izdelki.
Polni upa in poguma, da uresničijo svoje sanje in postanejo zmagovalci druge sezone, se bodo gledalcem predstavljali na POP TV vsak teden od 8. oktobra pa vse do sredine decembra. Že v prvi sezoni so bili odzivi kupcev in gledalcev izjemno dobri, prav tako pa je izjemnost projekta Štartaj Slovenija prepoznala stroka. V preteklih mesecih je projekt prejel viktorja za posebne medijske dosežke, veliko nagrado za najboljšo celostno komunikacijsko akcijo na Slovenskem oglaševalskem festivalu, marketinški portal Media Marketing ga je prepoznal kot najboljšo marketinško akcijo v regiji, Ameriška gospodarska zbornica Amcham Slovenia pa je projektu podelila naziv najboljše poslovne prakse v sklopu inovativnosti. Projekt je odmeval tudi v svetu. Na največjem mednarodnem forumu televizijskih vsebin NATPE je oddaja Štartaj, Slovenija! prejela nagrado občinstva, z nagrado WARC innovative award 2017 pa je bil projekt uvrščen med najinovativnejše kampanje na svetu. Tudi letos si bo najuspešnejši prislužil laskavi naziv »Hit produkt 2017«.
8 inovativnih izdelkov
Navdušeni podjetniki so se fotografirali ob svojih izdelkih in podali svoje prve izjave za medije in vsekakor nas čaka zelo zanimiva sezona Štartaj Slovenija. Izbirali bomo med naslednjimi izdelki: Iconic Speciality Coffee – visokokakovostna kava, pražena v Sloveniji; Noela, krema s polžjo slino; Good4Dogs, surova hrana za pse; pokovka Pokica, ki so ji dodani različni okusi; Medenka, medene palčke z dodanimi okusi; Junc Beef Jerky, energetski mesni prigrizek iz sušene govedine z začimbami; Viny&Greta, gurmanski vinaigre prelivi na osnovi izbranega sadja in domačega kisa in Odori, naravni pralni prašek.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču