Fotografska razstava National Geographica: Izginjajoče kulture – Arne Hodalič & Katja Bidovec

Fotografska razstava National Geographica: Izginjajoče kulture – Arne Hodalič & Katja Bidovec (foto: Arne Hodalič, razstava) Arne Hodalič, razstava
30. 5. 2017

Ljubljanski grad bo letos že peto leto zapored v sodelovanju z National Geographicom Slovenija, v poletnem času, pripravil fotografsko razstavo v Galeriji »S«. Tokrat bosta fotografa Arne Hodalič in Katja Bidovec razstavila fotografije iz projekta »Izginjajoče kulture«, katerega namen je predstaviti ljudstva, ki še vedno živijo tako kot pred stoletji, a so po mnenju antropologov zaradi različnih vzrokov na robu izumrtja.

Razstava, ki se odpira v četrtek, 8. junija, bo za obiskovalce odprta med 9. junijem in 24. septembrom. Vstop bo prost. V okviru razstave bosta avtorja v dveh terminih (20. 6. in 12. 9.) pripravila tudi poglobljeno predavanje in predstavitev celotnega projekta ter obiskovalce popeljala skozi razstavo.

Sodelovanje Ljubljanskega gradu in National Geographica Slovenije je postalo že tradicionalno.

V zadnjih letih so pripravili že nekaj odmevnih fotografskih razstav: v letu 2013 fotografije s podobami iz Indije ter fotografije o skrivnostih reke Ljubljanice slovenskega fotografa mednarodnega slovesa Arneja Hodaliča, v letu 2014 razstavo »National Geographic – 50 najboljših fotografij«, v letu 2015 so na razstavi »Podvodni svet skozi oči fotografov National Geographica Slovenija« predstavili štiri slovenske fotografe, lani pa so v sklopu naziva Ljubljana, zelena prestolnica Evrope 2016, na ogled postavili še razstavo Malokdaj videno.

Tokrat se z razstavo Izginjajoče kulture predstavljata fotograf, novinar, potapljač in jamar; od leta 2006 tudi urednik fotografije pri National Geographicu Slovenija Arne Hodalič in Katja Bidovec, ki se s fotografijo resno ukvarja zadnjih šest let in je prejemnica nagrade Hanna Hardta za izstopajoče dosežke študentov medijskih in komunikacijskih študij.

Na razstavi v Galeriji »S« bosta postavila portrete staroselcev iz težko dostopnih delov porečja reke Omo v Etiopiji ter iz Arunačal Pradeša in Nagalanda, zadnjih kotičkov divjine v Indiji. Posameznice in posameznike sta želela prikazati, kot bi bili posneti v pravem fotografskem studiu, čeprav sta jih fotografirala na odmaknjenih območjih in v zelo težkih razmerah.

bener

Priporočamo