Gojmir Lešnjak Gojc poziva kreativce k natečaju Plaktivata o nevarnostih diabetesa!

27. 10. 2017
Deli
Gojmir Lešnjak Gojc poziva kreativce k natečaju Plaktivata o nevarnostih diabetesa! (foto: Plaktivat Press)
Plaktivat Press

Iskanju odgovora je namenjen kreativni natečaj Plaktivat, ki ga razpisuje družba TAM-TAM v partnerstvu z Zavodom Diabetes.

Plaktivat tudi v svoji deveti izdaji ostaja zvest družbeno odgovorni vlogi in skozi format mestnega plakata spodbuja k pozitivnim premikom v naših glavah in širši družbi. Projekt prepleta ustvarjalnost in javni medij ter opozarja na učinkovitost, družbeno vlogo in odgovornost, ki jo lahko zavzema mestni plakat, kot razširjen in vpliven medijski format.

»Prijavite se na natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat in predlagajte vizualno sporočilo, ki bo vodilo k zmanjšanju diabetesa.« sporoča Gojmir Lešnjak Gojc, goreč aktivist pri vseh stvareh, ki se ga dotaknejo, sam je namreč pred leti nepričakovano zbolel za diabetesom.

Tako je Gojc že nekaj let tudi ambasador kampanje proti diabetesu Bodi odličnjak! letos pa se je zavzel, da bo povabil čim več oblikovalcev iz Slovenije in tudi tujine, do sedaj so se prijavili celo iz Irana, da predstavijo svojo vizijo velikega mestnega plakata, ki bi na najbolj opazen in učinkovit način osveščal javnost o diabetesu.

Zmagovalni plakat bo potem družba TAM TAM kot nosilka projekta objavila na 500 plakatnih mestih po celi Sloveniji. Lansko leto so ga organizirali v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije (v priponki), sicer pa so zmagovalni plakati vedno poželi veliko pozornosti in osvajali nagrade na oblikovalskih festivalih.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju