Z zabavnim muzikalom Alpska saga, ki bo 1. septembra v Križankah, prihaja tudi slovenska diva Helena Blagne. Na povabilo idejnega očeta Alpske Sage Aleša Klinarja, bo Helena na odru zaigrala in tudi zapela!
Alpska saga je retro zgodba Slovenije in tudi glasbenega dogajanja iz 80ih in 90ih ter vse do danes: »Ker je v tem času tudi Helena Blagne postala ikona slovenske glasbe, se pogosto srečevala z Agropopom na raznih nastopih, festivalih in je nenazadnje tudi v muzikalu omenjeno njeno ime, sem prišel na idejo, da bi jo povabil k sodelovanju. Videli jo bomo v vlogi igralke in pevke seveda. Nad njenim obiskom bodo navdušeni tako Franček, kot Jasmina in Frančkova mama. Verjamem, da tudi občinstvo,« pravi Aleš Klinar. Avtorji in izvajalci Alpske sage so prepričani, da bo Helena s svojo prisotnostjo lepo popestrila muzikal.
Helena Blagne, ki se bo v muzikalu predstavila v slogu 80ih, 90ih, je o svoji vlogi in Alpski sagi povedala: "Na povabilo k sodelovanju sem se z veseljem odzvala, ker se mi projekt zdi zanimiv in ker se posveča izredno ikonografski glasbeni skupini ter obdobju slovenske glasbe. Lahko bi rekla, da si muzikal Alpska saga mora ogledati vsak, ki ima željo preživeti zabaven večer, vsak ki mu je glasba zasedbe Agropop ljuba in ga spominja na obdobje njihovega življenja. Načeloma ima vsaka vloga svoj šarm in v muzikalu vidimo izjemne like, mogoče pa bi vseeno lahko izpostavila naslovnega - Frančka, ker želi v življenju nekaj več. Spoznanja in dogodivščine, ki jih pri tem doživi so nekako sestavni del vsakega posameznika."
Zelo aktualen, izviren, sodoben in nadvse zabaven muzikal, ki si ga je v matičnem gledališču Špas teater ogledalo skoraj 7.000 obiskovalcev v dveh mesecih, vam bo razgrnil pogled na bogato slovensko zgodovino in vam podaril dve dobri uri čistega užitka, zabave, smeha in sprostitve. V glavnih vlogah vas bodo navdušili: Tilen Artač, Ana Maria Mitić, Jernej Čampelj in Kristina Mišović.
Prodaja vstopnic: Blagajna Križank, www.spasteater.com in www.eventim.si.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"