HOFER junija ukinja plastične vrečke

17. 4. 2019
Deli
HOFER junija ukinja plastične vrečke (foto: Hofer Press)
Hofer Press

Do konca 2019 umika tudi vatirane palčke s plastičnim delom in plastične slamice, krožnike, kozarce ter pribor za enkratno uporabo.

Podjetje HOFER junija 2019 iz prodaje umika plačljive klasične plastične vrečke. Do konca 2019 ukinjajo tudi vatirane palčke s plastičnim delom in plastični pribor za enkratno uporabo. Ukinjeni izdelki bodo kupcem na voljo v okolju prijaznejših izbirah.

HOFER z umikom plačljivih klasičnih plastičnih vrečk za okolju prijaznejšo izbiro

Podjetje HOFER je že v preteklosti podprlo pobudo Ministrstva za okolje in prostor ter Trgovinske zbornice Slovenije za zmanjšanje uporabe plastičnih nosilnih vrečk oziroma zmanjšanja plastičnih izdelkov v trgovini. Navedeni ukrep ukinitve plačljivih klasičnih plastičnih vrečk je del HOFERjeve lastne iniciative Danes za jutri, s čimer želijo spodbujati okolju bolj prijazno nakupovanje in ponuditi okolju prijaznejšo izbiro.

Kupcem ostaja na voljo PEFC certificirana papirnata vrečka ali vrečke za večkratno uporabo:

  • nakupovalna torba za večkratno uporabo v različnih barvah,
  • nakupovalna vrečka za večkratno uporabo iz recikliranega materiala,
  • ter Fairtrade bombažna vrečka »Manj je v(r)eč«, del sredstev od prodaje HOFER namenja društvu Ekologi brez meja.

Brez plastičnih izdelkov za enkratno uporabo do konca 2019

HOFER svoje trajnostne usmeritve ne zaključuje pri plastičnih vrečkah. Najkasneje do konca 2019 bodo tako iz prodaje umaknili vatirane palčke s plastičnim delom, plastične slamice, krožnike, kozarce in pribor za enkratno uporabo. Piknik program je bil sicer del njihove časovno omejene posebne ponudbe, kjer pa že nekaj časa ponujajo skoraj izključno biorazgradljive alternative. Izdelki bodo na voljo v okolju prijaznejših izbirah.

V pripravi strategija optimizacije pakiranja na ravni skupine ALDI Süd

Podjetje HOFER deluje trajnostno naravnano in družbeno odgovorno na vseh ravneh, skladno z vrednotami pa pozdravljajo tudi morebitne zakonodajne spremembe na tem področju. Obenem izpostavljajo, da ne iščejo kratkoročnih rešitev, ki bi vsesplošen problem uporabe plastike le omilile, zato je v pripravi tudi strategija optimizacije pakiranja na ravni celotne skupine ALDI Süd, kateri se bodo pridružili upoštevajoč slovenske razmere.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju