Kako komunicirati sodobno umetnost (in druge lepe reči)!

27. 5. 2019
Deli

V okviru projekta Art for Sale, ki je nastal v partnerstvu med Umetnostno galerijo Maribor in Centrom za kreativnost ob podpori Evropskega sklada za regionalni razvoj, bo v petek, 31. maja, od 10. do 16. ure, v Projektni pisarni Centra za kreativnost v Mariboru, potekala delavnica z naslovom »Kako komunicirati sodobno umetnost (in druge lepe reči)«.

Delavnico bo vodila mednarodno uveljavljena strokovnjakinja za odnose z javnostmi Ana Berlin, vodja agencije ABC (Ana Berlin Communications), ki deluje na odmevnih projektih na področjih arhitekture, oblikovanja in umetnosti. Na delavnici bodo udeleženci spoznali osnove komuniciranja na specifičnem področju umetnosti za doseganje željenega ciljnega občinstva.

Ana Berlin je študirala gledališče, film, medijske študije in politologijo na Dunaju in v Parizu. Kariero je začela v Burgtheatru, galerijah kunst-buero in Galerie Hubert Winter ter MAK (Muzej uporabnih umetnosti). Šest let je poučevala na pariški Sorboni. Na Dunaju je ustanovila agencijo za odnose z javnostmi a b c (Ana Berlin Communications), da bi, kot pravi, zapolnila vrzel v mestu. Danes skupaj s svojo ekipo dela za stranke s področja kreativnih industrij, arhitekture, oblikovanja in filma v Avstriji in tujini. Med večjimi projekti v zadnjem času so z zlatim levom nagrajeni nemški paviljon na beneškem bienalu 2017, avstrijski paviljon na letošnjem beneškem bienalu, avstrijska predstavitev na London Design Biennial 2018, arhitekti Graft Architects, Sauerbruch Hutton, AllesWirdGut Architects, dogodki, kot je Vienna Design Week in organizacije, kot je Maria Lassnig Foundation.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord