Kampanja Skriti escape room prejela največ nagrad na letošnjem SOF-u

15. 4. 2019
Deli

Amadei, glavnemu obrazu kampanje Skriti escape room, so se pri umetniškem ustvarjanju pridružili obiskovalci festivala.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) v Portorožu je kampanja Skriti escape room prejela največ nagrad.

Pred letom dni je UNICEF Slovenija v sodelovanju z Agencijo 101 in Združenjem proti spolnemu zlorabljanju na SOF-u lansiral kampanjo Skriti escape room, ki je ozaveščala o zaskrbljujoči pogostosti spolnih zlorab otrok, razbijala napačna prepričanja o spolnih zlorabah in o storilcih ter usmerjala k edini pravi rešitvi – zaščiti otrok.

Kampanja je bila izjemno uspešna, saj se je samo v prvih 10 dneh število prijav spolnih zlorab otrok povečalo za 20 %. Na številnih festivalih v Sloveniji in tujini je kampanja že lani dobila potrditev strokovne javnosti, na letošnjem SOF-u pa je osvojila največ nagrad:  Veliko nagrado in Zlate nagrade v tekmovalnih skupinah Ambientalne komunikacije, Integrirane komunikacije, Aktivacija, Doseg, Družbeno dobro in dve zlati nagradi v skupini Oznamčene vsebine. Kampanja je dobila tudi Srebrni nagradi v skupinah Ambientalne komunikacije in Obrtna odličnost. 

Tudi letos je ekipa za obiskovalce SOF pripravila nekaj posebnega. Če je bila lanska izkušnja ob lansiranju kampanje povezana s temačnostjo Skritega escape rooma in problematike spolnih zlorab, so se letos obiskovalci predajali svetlobi in barvam. Prav umetnost je namreč Amadei, glavnemu obrazu kampanje proti spolnim zlorabam, pomagala premagovati travmatične izkušnje na dolgi poti okrevanja. Amadei so se pri umetniškem ustvarjanju pridružili obiskovalci festivala, med njimi tudi Rodi Kordiš Had in Iryna Osypenko,  in tako podprli kampanjo Skriti escape room ter znova pomagali razširiti glas.  


 

 

Če sumite spolno zlorabo, ste verjetno edini, ki lahko pomagate. Brez odlašanja pokličite

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord