»Vodstvena karizma ni zgolj mistična lastnost privilegiranih. Temelji na ključnih vedenjskih vzorcih, s katerimi vodja sproži zaznavo karizme pri drugih,« poudarja Zvezdana Lubej, ustanoviteljica Kadrovske asistence in direktorica Profiles International Slovenia.
Karizmatični vodja in zavzeti zaposleni bo tudi osrednja tema marčevskega poslovnega mreženjskega srečanja BIC (Business Intelligence Center), ki bo v sredo, 2. marca ob 17. uri, v Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani (Trg republike 2). Na njem bo Zvezdana Lubej razkrila, katera so ključna vedenja, s katerimi lahko vsak predani vodja okrepi svojo vodstveno karizmo in tako pripomore k splošni uspešnosti podjetja.
Predstavila bo tudi izsledke slovenske raziskave o karizmatičnem vodenju, ki so jo izdelali v Profiles International Slovenija v sodelovanju z MQ revijo Združenja Manager. Raziskava je med drugim pokazala, da se slovenski managerji odlikujejo po usmerjenosti k rezultatom in prevzemanju akcije. Hkrati ima slovenski management izzive na področju motiviranja, podpiranja sodelavcev pri njihovem razvoju in pozornosti, da jim prisluhnejo. Gre za prvo tako raziskavo pri nas, v njej je 1392 ocenjevalcev ocenjevalo 137 slovenskih managerjev.
Profiles International ima več 20-letno tradicijo in deluje v 122 državah, od leta 2009 tudi pri nas. Imajo preko 1,5 milijona uporabnikov in izvedenih več kot 45 milijonov testiranj ter ocenjevanj. Rešitve Profiles International Slovenia so prilagojene posebej za slovensko tržišče, z izkušenim timom psihologov pa so vzpostavili tudi lasten assessment (ocenjevalni) center. Ekipa vrhunskih psihologov in strokovnjakov s področja človeških virov je razvila orodja, ki omogočajo prepoznati prave ljudi za prava delovna mesta in jih skozi celoten zaposlitveni cikel sistematično razvijati. Njihova orodja priporoča Evropsko združenje psihologov kot zelo zanesljiva in veljavna. To pomeni, da so lahko v postopkih diagnosticiranja zelo natančni in da lahko podajo pomembne informacije, ki vplivajo na uspešnost zaposlenih.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"