Dogodki Promocijsko sporočilo

Lidlov brkastičen in dobrodelen november

1. 12. 2015
Deli

Podjetje Lidl Slovenija se je tudi letos pridružilo gibanju Movember, ki ozavešča o raku na prostati in na testisih. Letos so se tega lotili na simpatičen, lahko bi rekli, prav brkastičen način. Za vse sodelavce moškega spola pripravili osveščevalno zloženko o zgodnjem odkrivanju teh bolezni ter jih pozvali k preventivi in skrbi za svoje zdravje.

Poleg tega pa so delovali še dobrodelno – vsem svojim sodelavkam in sodelavcem podarili še nalepke z brki, ki so simbol Movembra, in jih pozvali, da se z njimi fotografirajo. Vsaka brkastična fotografija je bila namreč dobrodelna. K enakemu so vzpodbudili tudi svoje privržence na Facebooku.

Skupno je bilo zbranih več kot 140 fotografij, podjetje Lidl Slovenija pa bo za vsako prejeto fotografijo svojih sodelavcev in Facebook prijateljev prispevalo 10 EUR za nakup pomožnih desk za premikanje nepokretnih (ang. rollboard) na Onkološkem inštitutu v Ljubljani.