Ljubljanski didžeji, kreativci in oblikovalci pod skupno streho trgovine BigNose

15. 9. 2019
Deli

Ljubljanski kreativci, didžeji in oblikovalci dobivajo svoj prostor pod ljubljanskim soncem. Moči in svoje dolgoletno znanje bodo v trgovini glasbene založbe Big Nose na Kolodvorski 9 združili uveljavljeni ljubljanski didžeji in mentorji, ki v mestu skrbijo za razvoj in napredek domače kulture hip hopa in alternativnih dogodkov v mestu.

Uradno odprtje trgovine bo 20. septembra, ko bo na sporedu celodnevni DJ program. Za gramofoni se bodo menjavali DJ Sunny Sun, DJ K'pow, DJ Dulash in DJ Woo-D

Novo ljubljansko zgodbo, ki bo domačo hip hop in underground kulturo še bolj trdno postavila na evropski zemljevid tovrstne ponudbe, zaganjajo štirje domači didžeji in mentorji z dolgoletnimi izkušnjami na področju didžejanja. S trgovino želijo pod eno streho dati prostor vsem podobno mislečim akterjem domače scene, ki doslej niso imeli prave platforme za predstavitev svojih aktivnosti in produktov. Trgovina bo namreč več kot zgolj običajna trgovina, saj je zastavljena širše, z željo postati info točka alternativne kulture ter udoben prostor za preživljanje prostega časa ob branju izbranih revij, poslušanju vinilskih plošč na treh zvočnih postajah, druženju na izbranih glasbenih dogodkih in srečevanju z domačimi in tujimi glasbeniki. Mladi kreativci bodo v srečevališču trgovine BigNose imeli tudi možnost udeležbe na različnih delavnicah in okroglih mizah.

Gre torej za nov koncept “lifestyle” trgovine v prestolnici, ki bo poleg širokega nabora glasbe na novem in starem vinilu, ponujala tudi didžejevsko in avdio opremo, mladim domačim umetnikom in oblikovalcem pa nudila prostor za razstavljanje in prodajo njihov slik, grafik ter oblačil. Ponudba srečevališča BigNose se sicer v grobem deli na pet glavnih segmentov: glasba (DJ SHOP), pripomočki za kajenje (HEAD SHOP), izdelki iz konoplje (HEMP SHOP), “street art” izdelki ter tako imenovani “merch”, torej prodajni izdelki domačih glasbenikov, didžej kolektivov in ostalih proizvajalcev.

Trgovino zaganjajo:

  • DJ Sunny Sun, producent hip hop glasbe, MC, producent dogodkov, mentor DJ Telovadnice in vodja založbe BigNose Ent.
  • DJ K'pow, član legendarnega didžej kolektiva RDYO Djs, z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju vrtenja glasbe, mentor DJ Telovadnice
  • DJ Dulash, producent elektronske glasbe in vodja glasbenega studia Friteza
  • DJ Woo-D, mentor DJ Telovadnice in producent dogodkov, 1/3 ljubljanske dj zasedbe Tetkine Radosti

“S trgovino želimo že obstoječi ponudbi mestnih trgovin s ploščami dodati glasbeno širino, hkrati pa nadgraditi samo ponudbo na sicer že razviti lokalni didžej sceni,” pravijo fantje, ki sami že skrbijo za domači podmladek didžejevstva na odlično obiskanih delavnicah DJ Telovadnice. Na novem in starem vinilu bo v trgovini na voljo širok nabor glasbe različnih žanrov (rap, r'n'b, pop, rock, blues, jazz, global, disco, funk, soul, brasil, classical), “podpiramo pa tudi domače glasbene založbe, kot so Rx:Tx, Elektroliza, MoonLee Records, RŠ, RTV, Kapa Records in DeepEnd!” še povejo. Na stenah alternativnega srečevališča trgovine BigNose so tako že razstavljene umetnine domačih likovnih umetnikov (Azram, NatanEsku, Helena Tahir, Lo Milo, Jurij Lozič), z obešalnikov k nakupu vabijo izdelki mladih ljubljanskih oblikovalcev oblačil (Anselma, LYC, Nimaš Izbire, Fuga, Fofhtel), na voljo pa so tudi skateboardi in longboardi domačih proizvajalcev (Murksli, EMBISI, Flow in Relax).

“Poleg same prodaje avdio opreme, ki jo pri svojem delu uporabljajo didžeji, smo na voljo tudi za svetovanje pri nakupu in izboru didžej opreme, trgovinski prostor pa ponujamo tudi za promocijo dogodkov in različnih festivalov v regiji,” poudarjajo glavni protagonisti novega alternativnega srečevališča v mestu, ki je predpremierno sicer že odprl svoja vrata in naletel na odličen odziv med domačimi kreativci in mimoidočimi.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju