LSPR Slovenija: Izobraževanje na področju komuniciranja ni samo za tiste, ki se z njim ukvarjajo profesionalno

22. 1. 2020
Deli
LSPR Slovenija: Izobraževanje na področju komuniciranja ni samo za tiste, ki se z njim ukvarjajo profesionalno (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

»Glede na profil in delovna mesta prijavljenih opažamo, da se za izobraževanje na področju odnosov z javnostmi odločajo tudi tisti, ki v podjetju ali organizaciji za to niso nujno primarno zadolženi. Torej niso zaposleni v oddelkih za PR. S tem se potrjuje dejstvo, da je znanje na področju komuniciranja ključnega pomena tako za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja ali organizacije kot v odnosu med  zaposlenimi in naročniki, ne glede na delovno mesto,« pravi direktorica izobraževanj na Marketing magazinu Mateja Repovž.

»Res pa je tudi, da se z razvojem stroke,  tehnologije in novimi mediji spreminjajo modeli komuniciranja. Oblikujejo se nove javnosti, širijo se področja odnosov z javnostmi in s tem potrebe po znanju na področju komuniciranja. Zato so med udeleženci tudi posamezniki, ki v tej stroki delujejo desetletje ali dva, pa želijo svoje znanje osvežiti in ga nadgraditi,« dodaja Repovževa. 

Se na delovnem mestu pogosto sprašujete, kako napisati novičko za splet, kako najbolje zbrati informacije za medije, na kakšen način bi spremembe v poslovanju sporočili sodelavcem in kupcem oziroma uporabnikom storitev?

Bi radi organizirali novinarsko konferenco ali dogodek, pa niste prepričani kako? Se že celo večnost izogibate komuniciranju na družbenih omrežjih, ker ne poznate posebnosti posameznega kanala?

Uspešno komuniciranje je vsakodnevni izziv vseh tako doma kot na delovnem mestu. Če si z njim služite kruh, je znanje, ki ste ga usvojili, smiselno osveževati in nadgrajevati.

Osnove medijskega prava in odnosi z mediji, upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov, vodenje projektov in produkcija, produktno, krizno, interno in komuniciranje v družbenih omrežjih, retorika in nastop pred kamero so le nekateri izmed 21 programskih modulov izobraževalnega programa LSPR Slovenija, ki ponujajo teoretična znanja, podkrepljena z domačimi in tujimi primeri dobre prakse ter delavnicami, kjer se udeleženci sami preizkusijo pri ustvarjanju komunikacijskih vsebin.

S predavatelji, ki so strokovnjaki in dolgoletni praktiki na svojem področju, boste spoznavali temelje stroke in okolja, v katerem delujete in na katerega skušate vplivati s svojimi komunikacijskimi projekti.

Učili se boste tudi, kako jih pripravljati in meriti njihovo učinkovitost. Kakšna je razlika med korporativnim in izdelčnim komuniciranjem? Kako delujejo mediji in kako lahko z njimi vzpostavite dobre odnose? Zakaj (in kako) mora PR-ovec slediti novim tehnologijam v komuniciranju? Na praktičnih primerih boste spoznavali pripravo dogodkov, potek komuniciranja v kriznih situacijah, vodenje projektov in produkcije, obiskali boste medijsko hišo in si ogledali njihovo delo "v živo". Vadili boste ustvarjalno pisanje, nastope v javnosti in pred kamero, se urili v umetnosti retorike in protokolu.

25. generacija udeležencev LSPR Slovenija se začne izobraževati 3. marca v GZS v Ljubljani. Vpis že poteka, vsi, ki boste svojo prijavnico oddali do 30. januarja, pa boste dobili 10% popusta na šolnino. 

Prijavi se na: lspr@marketingmagazin.siwww.lspr.si 

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ