Dogodki Promocijsko sporočilo

Minicity Ljubljana osvaja srca z dobrodelnimi projekti

3. 1. 2019
Deli

Kreativno otroško mesto Minicity, kjer se otroci skozi metodo didaktične igre učijo realnih življenjskih veščin, s svojimi dobrodelnimi projekti, ki jih s partnerji prireja vse leto, skrbi za boljše počutje otrok iz socialno ogroženih družin. V decembru v malem mestu potelo več dobrodelnih projektov, v katerih je sodelovalo več kot 8.500 obiskovalcev Minicityja Ljubljana. ''Minicity Ljubljana s svojimi dobrodelnimi projekti skozi vse leto osrečuje otroke iz socialno ogroženih družin in veseli smo, da lahko skupaj z našimi cenjenimi partnerji osrečimo pomoči potrebnih in to bo naše prizadevanje tudi v prihodnosti'', je napovedala Jasna Žaler Culiberg, direktorica razvoja poslovanja v Minicityju.  

Ves december je vhod v Minicity krasilo Generalijevo drevo dobrih želja. Obiskovalci Minicityja so s pomočjo izurjene ekipe animatorjev izdelovali okraske levčke, s katerimi so krasili drevo. Vsak levček prinaša en evro Zavodu Cirius, ki ga bo podarila Zavarovalnica Generali.

''V Generaliju že vrsto let podpiramo številne družbeno odgovorne, kulturne in športne programe. S posebnim veseljem pa vlagamo tudi v preventivno-izobraževalne vsebine in aktivnosti s področja varnosti v cestnem prometu. Zato smo pred leti začeli sodelovanje z Minicityjem Ljubljana, v katerem otroci skozi igro pridobivajo neprecenljivo znanje, s katerim bodo na cesti, najprej kot pešci, nato kot kolesarji in nazadnje kot vozniki, znali poskrbeti za svojo varnost in varnost ostalih v prometu. V skladu z našimi vrednotami pri vseh projektih stremimo k istemu cilju, naša misija je ustvarjanje bolj prijaznega sveta. Minicity je idealen prostor, da že najmlajše naučimo srčnosti in zavedanja, da vsi otroci nimajo enakih možnosti in da moramo kot skupnost pomagati drug drugemu. Upamo, da bodo varovanci Zavoda Cirius z našo donacijo lahko uspešno izpolnili katero izmed svojih želja in si pričarali pravi trenutek zadovoljstva,'' so povedali pri Zavarovalnici Generali.

Otroci so v decembru krasili tudi Nasmeškotke, posebne piškotke z dobrodelnim sporočilom. Najbolj nasmejani piškotki v Sloveniji, ki v mesecu decembru praznujejo 1. rojstni dan, imajo namreč posebno moč, da nasmeh narišejo kar trikrat: prvič na obraz tistega, ki ga podari, drugič na obraz tistega, ki ga prejme, in tretjič na obraze otrok, za katere december ni nujno najlepši mesec v letu. Nasmeškotki so HOFERjev tradicionalni projekt, s katerim zbirajo sredstva za otroke v stiski pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji. Letos so z Nasmeškotki zbrali že več kot 12.000 evrov, sredstva od prodaje prazničnih Nasmeškotkov pa tokrat namenjajo akciji Čarobna zima, s čimer bodo otrokom omogočili nepozabna zimska doživetja in jim polepšali praznične dni. K ustvarjanju nasmehov in rožnatih ličk so tokrat povabili tudi otroke, ki so se udeležili praznične delavnice, na kateri so lahko svoj Nasmeškotek okrasili z nasmehom, HOFER pa je v njihovem imenu prispeval v sklad, ki ga namenjajo otrokom v stiski pod okriljem Botrstva. ''Tečejo zadnji dnevi najbolj čarobnega meseca v letu, ki bi ga radi polepšali prav vsem otrokom, tudi tistim, ki jim vsakdanjik ni najbolj naklonjen. Zaslužijo si naše podpore in projekt Nasmeškotek je namenjen prav njim,'' so poudarili pri HOFERju. Vsak obiskovalec, ki je Nasmeškotek okrasil s svojim nasmehom, je prejel tudi čaroben piškotek, ki ga je lahko odnesel domov, nasmejani piškotki z dobrim namenom pa so še vedno na voljo tudi v vseh HOFERjevih trgovinah po Sloveniji.

Minicity Ljubljana je v sodelovanju s podjetjem Ewopharma d.o.o. otroke iz socialno ogroženih družin razveselil s praznično predstavo Zmešnjavčkovi zapleteni prazniki. Palček Zmešnjavček je skupaj s prijateljico Izo reševal izziv, kako se vrniti domov, po predstavi pa je otroke presenetil še Božiček in obdaril prav vsakega od udeležencev, otroci iz socialno ogroženih družin pa so bili zraven daril deležni tudi toplega obroka. Predstavnik podjetja Ewopharma je povedal: ,,Nelson Mandela je dejal, da nas bo zgodovina sodila po tem, kako smo vplivali na vsakodnevno življenje otrok. V podjetju Ewopharma, ki je zastopnik izdelkov BioGaia, se strinjamo, da so otroci naša prihodnost in smo veseli vsakega nasmeha, ki ga bomo s tem dogodkom privabili na obraze otrok.’’

V decembru in januarju pa se v Minicityju Ljubljana izvaja tudi dobrodelni projekt podjetja Acron d.o.o. – Rišem za prijatelja 2019. Izmed vseh prejetih risbic v času dobrodelnega natečaja na temo narave, bo izbranih šest, ki bodo natisnjene na zvezke. Zvezki bodo v prodaji po simbolični ceni 1 €, celoten izkupiček prodaje pa gre v dobrodelne namene v obliki šolskih potrebščin in likovnega materiala. V podjetju Acron d.o.o. so povedali: ’’Rišem za prijatelja je naš dobrodelni projekt, kjer v prvi vrsti vzpodbujamo otroke, da pomagajo prijateljem v stiski, čeprav jih mogoče ne poznajo. Poleg tega želimo tudi ozaveščati, da z malimi dejanji lahko delamo velike premike, nenazadnje pa vzpodbujamo tudi kreativnost otrok. Akcija teče zdaj drugo leto. Zaradi odličnega odziva na naš lanski projekt Rišem za prijatelja 2018 smo se odločili, da se letos še bolj angažiramo. Vključili smo že več kot 100 novih šol in komaj čakamo vse risbe, med katerimi jih bomo 6 natisnili na zvezke. Dobrodelnost je naša stalnica, tovrstnih projektov pa se v takšnem obsegu lotevamo zadnjih nekaj let, odkar imamo povečano ekipo marketinga, ki se ukvarja s temi projekti.  Minicity je čudovit zabavno-izobraževalni prostor, kjer izobražujejo najmlajše s pomočjo igre in jim predstavljajo zanimive, življenjske vsebine, tako da vidimo v Minicityju odlično priložnost, da otrokom predstavimo tudi dobrodelnost in s tem tudi naš projekt.’’

Minicity Ljubljana v podobi majhnega mesta na več kot 1500 m2 površine vsako leto obišče več kot 65.000 obiskovalcev, med njim tudi organizirane skupine več kot 120 šol in vrtcev iz vse Slovenije, saj ponuja edinstveno priložnost praktičnega spoznavanja različnih poklicev in pridobivanja vsakodnevnih znanj s pomočjo realnih rekvizitov v pomanjšanih poslovalnicah resničnih ustanov in podjetij. Večkrat letno Minicity Ljubljana svoja vrata brezplačno odpre za otroke iz socialno ogroženih družin, z ekipo 50 večjezičnih animatorjev s pedagoškimi znanji zadovoljuje tudi tuje obiskovalce  z otroki, v svojih vrstah pa nudijo tudi znanja za otroke s posebnimi potrebami in varstvo otrok. Redno gostijo predavatelje s področja vzgoje in didaktike ter nudijo informacijski splet za vzgojitelje, učitelje in nosečnice. Slednje so gostje že tradicionalnih dogodkov Okrogli trebuščki.  Za podjetja pa Minicity predstavlja edinstven medijski format za interaktivno predstavitev svojih storitev in produktov ciljni skupini družin. V snovanje njihovih programov, ki jih predajajo otrokom skozi interaktivne in poučne igre, so aktivno vpleteni pedagogi in psihologi, v Minicity družino pa spada že več kot 50 zasebnih in javnih podjetij, ki soustvarjajo njegovo vsebino. Otroci lahko v Minicityju Ljubljana obiščejo 47 različnih igralnih enot, pomanjšanih poslovalnic iz različnih panog, in spoznajo več kot 50 različnih poklicev.