Spar Slovenija je kot prvi trgovec na svojih policah ponudil edinstvene mlečne pravljice. Te so natisnjene kar na embalaži trajnega mleka, napisal pa jih je priljubljeni pisatelj Boštjan Gorenc – Pižama. Izšle so z namenom, da ljudi prek izdelka, s katerim se dnevno srečujejo, spomnimo na branje literature.
V sodelovanju s priznanim mladinskim pisateljem Boštjanom Gorencem – Pižamo in sledilci na FB je Spar Slovenija v okviru akcije Pižama & mleko ustvaril dve izvirni mlečni pravljici: »Izgubljeni biseri« in »O zajčku, ki se mu ni nehalo kolcati«. Januarja je tako priljubljeni Pižama povabil sledilce, da mu prek FB pomagajo soustvariti dve pravljici. Katerega glavnega junaka naj izbere? Kakšen naj bo pravljični zaplet? Bolj kot bodo otrokom pravljice všeč, bolj bodo navdušeni nad branjem.
“Navade se običajno začnejo oblikovati v otroštvu in se prenašajo s staršev na otroke. Zato smo videli odlično priložnost za spodbujanje branja doma v izdelku, ki je prisoten v vsakem gospodinjstvu. Še več – skodelica toplega mleka je pred spanjem ravno tako lahko nepogrešljiva kot toplo prebrana pravljica in oboje je odlika našega trajnega mleka, ki odslej povezuje generacije ter promovira branje,” je povedala Janja Štular, vodja Mlečne pravljice so prav tako s svojo podobo police trgovin Spar in Interspar spremenile v knjižne police. Tako dnevno opominjajo kupce na pomembnost branja. Zadnja raziskava OECD je namreč ugotovila, da je Slovenija na področju besedilnih spretnosti globoko pod povprečjem ostalih držav,[1] saj ima kar vsak četrti prebivalec Slovenije težave s pismenostjo.
Ob zaključku projekta bodo zato v Sparu poskrbeli tudi za spodbudo branja pri mladih, saj bodo ob zaključku projekta namenili donacijo tistim slovenskim šolskim knjižnicam, ki najbolj potrebujejo nove knjige. Te so izbrali s pomočjo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, na predlog NUK - Centra za razvoj knjižnic.
[1][1] Raziskava spretnosti odraslih PIAAC v Sloveniji 2016, OECD.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"