Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mojca Randl

21. 3. 2019
Deli
Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas (foto: Press)
Press

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju. Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas. Nagrado bo prejela 12. aprila, na petkovi zaključni prireditvi 28. SOF.

Mojca Randl je prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. Izhodišče in središče njenega delovanja je agencija Formitas, ki jo je ustanovila leta 1988. V vsem tem času je bil Formitas stabilna, zanesljiva, zaupanja vredna agencija. Mojca pa se nikoli ni zamejila z obzidjem svoje agencije in svojih poslovnih interesov. Razumela je soodvisnost v svetu oglaševanja in marketinga, pomen razvoja stroke in medsebojnega povezovanja. Ne le med agencijami samimi in mediji. Vedno je razumela naročnika in njegove interese. Vedela je, da smo vsi v istem čolnu. Znala je in še vedno zna prisluhniti in odgovoriti trenutku, gibanju, času. Mojca razmišlja in se uči.

Ko je stroka razvijala svoja osnovna izhodišča in orodja, je bila vedno v središču ali vsaj v bližini. Komaj 27 let stara je bila prva direktorica Zlatega bobna. Danes je ta festival dosegel svojih 25 let in v njegovem okviru so bili ne le storjeni velikanski koraki v Evropo, v svet, temveč smo se vsi skupaj učili stroke in samozavesti.

Mojca Randl je bila poleg pri postavljanju in razvoju Slovenskega oglaševalskega festivala, pri nastajanju Slovenske oglaševalske zbornice, ne prav daleč, ko je nastajalo Oglaševalsko razsodišče. Takrat, ko se je orala ledina, je bilo vsaj toliko možnosti zgrešiti in ne uspeti kot doseči to, kar imamo danes in se nam zdi samoumevno. Ne le vizija, temveč tudi pogum takratnega dogajanja stroke, ki so ga zmogli mnogi pionirji ne tako davnega časa, si zaslužijo zgodovinski spomin. Seveda so bili mnogi, ki smo jim hvaležni, a Mojca Randl je bila vedno nekje v jedru ali v bližini s svojo osebnostjo in sposobnostjo povezovanja.

Hotela je kupiti rabljeno torbico, potem pa v njej našla sporočilo

Ob tem je dosegala razvoj in uspehe Formitasa, tako doma kot v mednarodnem prostoru. Organizacijske, poslovne, kreativne. Uspehi te agencije kažejo zmožnost razumevanja sprememb in potreb gospodarstva ter družbe. Zgodba o uspehu je aktualni projekt Štartaj, Slovenija, ki izhaja iz partnerstva in sodelovanja. Zanj so dobili številne domače in mednarodne nagrade, predvsem za inovativnost. Pred kratkim pa tudi Zlato nagrado Effie 2018 in posebno nagrado za uporabo raziskav.

Vizionarstvo in ne le sprejemanje, temveč tudi generiranje sprememb je Mojca Randl izkazovala ves čas prisotnosti na slovenski marketinški sceni.

Zato je gospa Mojca Randl tokratna oglaševalska osebnost leta.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"