Najsodobnejše nakupovalno središče v Sloveniji se bo imenovalo Aleja

Najsodobnejše nakupovalno središče v Sloveniji se bo imenovalo Aleja (foto: Aleja Press) Aleja Press
9. 4. 2019 | Promocijsko sporočilo

Naslednje leto bo odprto najsodobnejše slovensko nakupovalno središče Aleja, ki se trenutno gradi v ljubljanskem predelu Šiška. Razvijalec in upravljalec SES Spar European Shopping Center je na novinarski konferenci predstavil potek gradnje in predstavil ime novega središča. Naložba v projekt je vredna približno 150 milijonov evrov. SES je tako v Sloveniji kot tudi v Avstriji še vedno vodilni na trgu med nakupovalnimi središči velikih površin.

SES prihodnost nakupovalnih središč vidi v večnamenskih lokacijah, ki ne združujejo le nakupovanja, temveč tudi doživetje kulinarike, preživljanje prostega časa, druženje in kulturo. Tako bo tudi zasnovana najsodobnejša Aleja v treh nadstropjih z dvema podzemnima garažama. To bo peti center družbe SES v Sloveniji. Z nakupovalnim središčem bo ustvarjeno približno 700 novih delovnih mest. Na 32.000 m2 zakupljenih površin bo nudil trgovine, gostinske ponudnike in ponudnike storitev.

Fasada Aleje predstavlja arhitekturni vrhunec, saj bo izdelana iz posebej obdelanega jekla in bo posnemala luske zmaja, simbolične živali z grba mesta Ljubljana. SES pri načrtovanju in upravljanju upošteva regionalne vidike. Nakupovalna središča se na ta način še močneje zlijejo z okoljem. Tako pa je tudi z imenom. Ime Aleja je tesno povezano s Šiško in prihodnjo usmeritvijo nakupovalnega središča: urbana aleja, urbano območje za srečanja, ki obiskovalcem ponuja sprostitev, prostor za potepanje, doživljanje prijetnih trenutkov in doživetij v središču urbanega okolja.

Z Alejo prihajajo v Šiško povsem nove blagovne znamke

Aleja bo v Šiški ponujala 80 trgovin številnih blagovnih znamk, med njimi najsodobnejši Interspar v Sloveniji, drogerijo Müller, tehničnega trgovca Big Bang, modno ponudbo iz XYZ, H&M in Hervisa ter MASS. V središče prihajajo številne trgovine priznanih blagovnih znamk, kot so Calzedonia, Max&Co., S.Oliver, Black Label, Comma, Tommy Hilfiger, Pandora, Intimissimi, SuperDry in Buzz. Povsem nova blagovna znamka v Sloveniji pa bo Sport Vision.

Prvi pravi oddelek z raznovrstno kulinariko »Foodcourt« in največja aktivna streha

V drugem nadstropju Aleje bo na voljo prvi pravi oddelek z raznovrstno ponudbo hrane (»Foodcourt«) z različnimi restavracijami s postrežbo ter ponudniki hitre prehrane in prigrizkov. Raztezal se bo na 2300 m2 površine, 800 m2 površine pa bodo predstavljale kavarne. Obiskovalci bodo lahko, zahvaljujoč ogromni stekleni kupoli, uživali v svetlem okolju. Gostinski predel bo ponudil veliko zunanjo teraso za vse gostinske obrate.

'Foodcourt' bo tako neposredno povezan s privlačno ponudbo športnih in prostočasnih dejavnosti na strehi. Aktivna ozelenjena streha ('Activity Roof') bo na skupno 6.200 m2 površine nudila vse, kar si srce športnika lahko poželi. Streha doživetja je nastala pod geslom 'Tek nad strehami mesta'. Na voljo bodo igrišča za odbojko, košarko in nogomet, fitnes park, tekaška proga in otroško igrišče na prostem.

Neposredno pred središčem Aleja bo nastala tlačilna steza oz. krožni poligon za pumptruck. Ta bo imel dve stezi, manjšo dolžine približno 50 metrov in večjo dolžine približno 125 metrov.

Največje nadzorovano otroško igrišče v Sloveniji

Na površini več kot 500 kvadratnih metrov se bo v Aleji raztezal prvi Planet Lollipop v Sloveniji, največje pokrito otroško igrišče v slovenskih nakupovalnih središčih. Blagovno znamko Planet Lollipop je podjetje SES razvilo za najmlajše obiskovalke in obiskovalce od treh let naprej. Otroški doživljajski svet se bo odlikoval po otrokom prilagojeni opremi, kakovostnem varstvu in visokokakovostnih materialih. Nudil bo tudi ločene sobe za zabave in praznovanje otroških rojstnih dni.

Aleja bo nudila številne storitve, od vodenega sistema parkiranja do sob za sproščanje, previjalnic in e-polnilnic. Na voljo bo več kot 1600 parkirnih mest, od tega 1400 pokritih v svetli, sodobni podzemni garaži z dvema etažama. Urejenih bo 200 parkirnih mest za kolesa, od tega 100 pokritih, kar bo največje pokrito parkirišče za kolesarje v Sloveniji.

Gradnja najsodobnejšega nakupovalnega središča se je začelo pred letom in pol, dokončanje in otvoritev je načrtovana spomladi prihodnje leto.

 

Družba SES Spar European Shopping Centers ima 29 nakupovalnih središč v šestih državah srednje, južne in vzhodne Evrope, s skupno površino približno 790.000 kvadratnih metrov. Je vodilna družba na področju gradnje, razvoja in upravljanja nakupovalnih središč tako v Avstriji kot tudi v Sloveniji, kjer upravlja štiri nakupovalna središča, skupaj s Šiško pa jih bo pet. Lani so njihova nakupovalna središča zabeležila 2,76 bilijonov evrov bruto prihodka od prodaje. SES je del skupine SPAR Avstrija, pod okriljem katere je tudi SPAR Slovenija. SES že od samega začetka nudi znanje in izkušnje iz razvoja projektov, vodenja gradnje, najema prostorov trgovin ter tudi vodenja centrov in objektov zunanjim lastnikom trgovskih centrov. Centri SES so prejeli več nacionalnih in mednarodnih nagrad za arhitekturo, oblikovanje, trajnost ter inovativno trženje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri