Naša zabava ne sme biti razlog, da povzročamo bolečino, zato: "Petarde? Ne hvala!"

Naša zabava ne sme biti razlog, da povzročamo bolečino, zato: "Petarde? Ne hvala!" (foto: TAM TAM Press) TAM TAM Press
12. 12. 2018

Kljub znanim škodljivim posledicam za živali, ljudi in okoljevarstvenim opozorilom se v decembrskem času še vedno srečujemo z uporabo petard in ostalih pirotehničnih sredstev. Zato je TAM-TAM že šesto leto zapored pobudnik družbeno-odgovorne plakatne akcije »Petarde? Ne, hvala!«, ki so jo tokrat zasnovali z agencijo Luna TWBA.

»Zakaj povzročaš bolečino?« je le eno izmed vprašanj, ki vas bodo v mesecu decembru širom Slovenije, nagovarjala z mestnih plakatov. Po lanskoletnih stripovskih junakih so letos v glavnih vlogah tri živali, ki so po eni strani lahko človekov najboljši prijatelj, po drugi pa v prazničnem času ravno zaradi človekove zabave tudi najbolj trpijo (muca, kužek, ptiček). Sporočila na plakatih so namerno drznejša in neposrednejša, da bi ljudi pretresla in vzpodbudila k spremembi vedenja. Predvsem pa, da bi se mladi zavedali, da metanje petard NI kul.

Plakatna akcija na prostem bo podprta tudi z manjšimi plakati, ki jih bodo brezplačno razdelili številnim osnovnim šolam, občinam, TAM-TAM naročnikom in drugim zainteresiranim. Pripravili bodo ustvarjalne liste za otroke, s pomočjo katerih bi radi pridobili njihovo mnenje o prazničnem pokanju. Z digitalnimi vsebinami bodo po različnih medijskih kanalih nagovorili čim širšo javnost.

Da bo vse to mogoče, gre zahvala trem zvestim sponzorjem - A1, NLB in Coca-cola Slovenija, katerim sta se letos pridružila še Opel in Petrol. Vsi so se tudi aktivno priključili akciji, v okviru katere bodo skupaj z drugimi podporniki, po najboljših možnih močeh pomagali širiti informacije o škodljivosti petard in pirotehničnih sredstev.

petarde

Sponzorji o tem zakaj podpirajo akcijo:

  • »Glede na to, da akcija »Petarde? Ne, hvala!« opozarja, da je uporaba petard in drugih pirotehničnih sredstev nevarna živalim, je bila naša odločitev, da pristopimo k projektu, samoumevna. Opel je namreč že od leta 2015 psom prijazna znamka in je prva avtomobilska znamka v Sloveniji, pri kateri so psi dobrodošli tudi v prodajnih salonih, s partnerji pa ozavešča o pravilnem in varnem prevozu psov. S sodelovanjem pri projektu želimo spodbuditi ozaveščanje o nevarnosti uporabe pirotehnike in s tem vplivati na ustvarjanje okolja, ki bo bolj varno in prijazno do ljudi in živali.« (Opel Slovenija)
  • »Vsako leto se pridružimo projektu »Petarde? Ne, hvala!«, ki opozarja, da je uporaba petard in drugih pirotehničnih sredstev nevarna živalim in ljudem. Ker smo, kljub prepovedi uporabe vsako leto priča novim in novim, vedno hujšim poškodbam in posledicam, želimo s podporo razširiti zavedanje o nevarnostih in posameznike pozvati, da se izognejo uporabi kakršnih koli pirotehničnih sredstev.« (Brigita Švigelj, NLB)
  • »Hišni ljubljenčki so dobrodošli v naših poslovalnicah in tudi v naših poslovnih prostorih. So del našega vsakdana, zato v A1 z veseljem že četrto leto podpiramo projekt Petarde? Ne, hvala!« (Katja Vidovič, A1 Slovenija)

Akciji se lahko pridružite tudi vi in z deljenjem sorodnih vsebin na Facebooku, Twitterju ali Instagramu, pripomorete k širjenju problematike. In k lepšim praznikom za vse!

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri