Dogodki Promocijsko sporočilo

Nemška turistična organizacija (DZT) obeležuje 100 let Bauhausa

2. 8. 2019
Deli
Nemška turistična organizacija (DZT) obeležuje 100 let Bauhausa

Nemška turistična organizacija (DZT) je že v začetku leta 2019 začela svetovno kampanjo ob 100. obletnici ustanovitve legendarnega Bauhausa v Weimarju.

V sodelovanju s partnerji, kot so zveza Geschäftsstelle Bauhaus Verbund 2019 in turistične pisarne posameznih zveznih dežel, je pripravila številne aktivnosti za trženje kulturnega turizma v povezavi s tem pomembnim dogodkom.

Z raznolikimi digitalnimi projekti Nemška turistična organizacija (DZT) poudarja značaj obletnice Bauhausa in na spletni strani www.germany.travel/bauhaus posreduje osrednje sporočilo kampanje. Večplastno bogastvo Bauhausove dediščine v oblikovanju, arhitekturi, umetnosti in obrti tematizira v animiranem filmu in hkrati opozarja na osrednje lokacije Bauhausovega ustvarjanja v Weimarju, Dessauu in Berlinu, pa tudi na številnih krajih v zveznih deželah, ki so pomembni za to temo.

Kot projekt virtualne resničnosti na trgovinskih in medijskih prireditvah, ki jih Nemška turistična organizacija (DZT) vodi po vsem svetu in tako omogoča realne vtise o Bauhausu, se uporablja digitalna kopija legendarnega Walterja Gropiusa v Weimarju. Projekt, ki ga Nemška turistična organizacija (DZT) mednarodno spodbuja kot del obletnice Bauhausa, je tudi Grand Tour of Modernity. Slednje omogoča kulturnim turistom, da Bauhaus doživijo na posebej oblikovanem programu. »Obletnica ustanovitve Bauhausa je idealna za utrditev položaja Nemčije kot kulturne destinacije številka 1 za Evropejce,« ob kampaniji pojasnjuje Petra Hedorfer, predsednica upravnega odbora Nemške turistične organizacije (DZT). »Z uporabo digitalnih tehnologij in inovativnih formatov dogodkov poudarjamo živo dediščino gibanja Bauhaus v Nemčiji.«

Več o obletnici lahko najdete tudi na kanalih družbenih medijev pod oznako #CelebratingBauhaus.
O Nemški turistični organizaciji (DZT)

Nemška turistična organizacija (DZT) s sedežem v Frankfurtu na Majni na področju turizma zastopa nemško Ministrstvo za gospodarstvo in energijo (BMWi). Za promocijo počitniških krajev v Nemčiji Nemška turistična organizacija razvija strategije in proizvode pod blagovno znamko Nemčija – počitniška dežela. Krepitvi turizma v Nemčiji pomaga mreža 32 zastopništev po celem svetu. O Nemški turistični organizaciji si lahko podrobneje preberete na www.germany.travel/presse.

O Bauhausu

Bauhaus je združba najbolj avantgardnih in socialističnih umetnikov v vlogi učencev in učiteljev, ki so živeli v sožitju, kampusu na istem mestu in ustvarjali mojstrovine. Bauhaus je veljal kot sinonim za avantgardo in socializem.

Šola Bauhaus je pričela delovati le leto po koncu prve svetovne vojne in sicer v letu 1919. Šola Bauhausa je bila delujoča v treh nemških mestih in je imela tri različne direktorje. Prva je bila kot "državni Bauhaus„ v Weimarju (1919-1925), druga kot "visoka šola za oblikovanje" v Dessau (1925-32) in zadnja lokacija kot „zasebna izobraževalna ustanova“ je bila v Berlinu do leta 1933, odprta le deset mesecev. Gropius je bil direktor od začetka v letu 1919-28, Hannes Meyer 1928-30 in Ludwig Mies van der Rohe od leta 1930-33. V arhitekturi Bauhaus ni bilo enotnega stila: Walter Gropius je spodbujal fleksibilno in stroškovno varčno gradnjo z montažnimi komponentami, njegov naslednik, Hannes Meyer, pa je svoje zgradbe popolnoma prilagodil potrebam njihovih prebivalcev. Glavna skrb Miesa van der Roheja je bila razpustitev meja med notranjim in zunanjim prostorom. Te temeljne razlike v pristopih direktorjev se odražajo tudi v načrtih študentov in mojstrov. Gropius je odšel v Chicago, študentje in učenci so se razpršili po svetu in tako delovali vsak v svojem okolišu naprej, kar je prispevalo k širjenju idej Bauhausa. Čeprav je delovala le 14 kratkih let, je Bauhaus postal izraz, ki pomeni nekakšno krovno blagovno znamko oz. začetek moderne.