Netflixu se na trgu spletnega videa pridružujejo še Epix Now in drugi

11. 2. 2019 | Vir: STA
Deli
Netflixu se na trgu spletnega videa pridružujejo še Epix Now in drugi (foto: profimedia)
profimedia

Na ameriškem trgu pretočnih video vsebin se vodilnemu Netflixu pridružujejo novi tekmeci. Najnovejši med njimi je Epix Now, spletna platforma s pretočnimi video vsebinami pod okriljem ameriške televizijske mreže Epix, ki je v lasti ameriškega medijskega velikana Metro Goldwyn Mayer (MGM).

Platformo Epix Now so uradno zagnali v nedeljo, njena aplikacija je že na voljo v spletni trgovini App store za Applove mobilnike Iphone, tablice Ipad in digitalne medijske predvajalnike Apple TV ter trgovini Google Play za mobilnike in tablice z operacijskim sistemom Android.

Aplikacija Epix Now naj bi bila kmalu na voljo tudi za digitalne medijske predvajalnike Roku in Amazon Fire TV, v prihodnjih mesecih pa še na drugih napravah, piše v sporočilu za javnost, objavljenem na Epixovi spletni strani.

Mesečna naročnina na storitev Epix Now stane 5,99 dolarja, naročnikom pa bo omogočala dostop do knjižnice novih in starejših izvirnih serij ter filmov, na izbranih napravah pa tudi do Epixovih televizijskih kanalov.

Med povsem novimi izvirnimi serijami na platformi Epix bosta na primer Pennyworth, ki se osredotoča na zgodbo o Batmanovem pomočniku Alfredu, in Godfather of Harlem s Forestom Whitakerjem v glavni vlogi. Med že tekočimi pa denimo serije Get Shorty, Berlin Station in Deep State.

Epix oziroma MGM s tem vstopa na trg z vse bolj ostro konkurenco. Vodilni ponudniki pretočnih video vsebin so Netflix, Hulu in Amazon Prime, že v bližnji prihodnosti pa naj bi se jim po poročanju portala The Verge pridružili Apple, CBS, Disney, Warner Media in NBC Universal.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord