Lepotne blogerke so se prejšni teden prvič udeležile čisto pravega blogerskega dogodka, ki je združil blogerke, strokovnjake s področja bloganja in družbenih medijev ter ponudnike lepotnih izdelkov in storitev.
Konferenco je organizirala lepotna blogerka Nika Veger. In čeprav s partnerjem Petrom Polesom običajno ločujeta posel in zasebno življenje, sta za ta dogodek naredila izjemo. Peter zaradi Nikine angažiranosti namreč dobro pozna lepotno blogersko sceno, zato je bil za vodenje dogodka skorajda edina mogoča izbira.
V stekleni dvorani prestižnega Grand hotela Union so blogerke in predstavniki lepotnih znamk so preko celega dne v petek, 2. oktobra, uživali v zanimivih predavanjih, poučnih delavnicah in interaktivni Lepotni tržnici. Zvečer pa so se ob fotozabavi in koktajlih družili pozno v večer.
Ob prihodu je blogerke pozdravila organizatorka dogodka Nika Veger in jim skupaj z Dvorcem Trebnik zaželela dišečo dobrodošlico. Čez dan so se odvijale poučne delavnice in predavanja, ki so jih vodili izkušeni strokovnjaki. Kako ustvariti čudovite fotogafije, ki privabljajo poglede, sta razkrila izkušen fotograf Domen Blenkuš in lepotna blogerka Ajda Sitar. Blogerke, med katerimi je bila med drugim tudi Tjaša Kokalj, je o trikih in nasvetih kako preko družbenih omrežij doseči največ sledilcev, ki se bodo vračali k branju njihovega bloga, poučil Matej Špehar, strokovnjak na področju družbenih omrežij. Kako iz vsakega zapisa na blogu potegniti kar največ, je blogerkam svetoval Jure Doler, strokovnjak za digitalni marketing, Start-up in blog, na okrogli mizi pa so blogerke in ponudniki lepotnih izdelkov razpravljali o tem, kako uspešno in dolgoročno sodelovati s predstavniki lepotne industrije.
Najbolj zabavni del konference je bila, poleg voditelja Petra Polesa, zagotovo interaktivna lepotna tržnica, na kateri so se s svojimi izdelki in storitvami predstavile znamke Alessandro, AlpStories, Avon, Clarisonic, Curaprox, Youngblood, Le Couvent Des Minimes, Melvita, Oriflame, Philips in Vichy. Kot je idealno za prvo slovensko blogersko konferenco, je bil glavni sponzor dogodka vodilno slovensko kozmetično podjetje Afrodita, ki se je blogerkam tudi podrobneje predstavilo in za njih pripravilo zabavno nagradno igro. Vrhunec konference pa je bila zagotovo večerna prva podelitev blogerskih nagrad opaženim v lepotni industriji Slovenian Beauty Bloggers Awards 2015, kjer so blogerke izbrale svoje najljubše znamke. Kot najboljšo slovensko znamko so nagradile Kozmetiko Afrodita, kot lepotno inovacijo so prepoznale podjetje AlpStories, za najboljši blogerski dogodek je nagrado prejel Vichy, najboljši nov izdelek je po mnenju blogerk razvil L'Occitane, za najboljše sodelovanje z blogerkami pa je bilo nagrajeno podjetje Dominur d.o.o., uvoznik znamk Catrice in Essence. Podelile so še nagrado blogerki Ani Verdnik za združitev vseh slovenskih lepotnih blogerk v Facebook skupino. Kot presenečenje pa so blogerke pripravile tudi posebno zahvalo s šopkom rož za organizatorko Niko Veger.
Udeleženci med dogodkom niso ostali lačni, saj so na dogodku postregli z zdravo in trendno hrano in pijačo, ki ni pustila ravnodušnih še tako zahtevnih gurmanov. Zvečer je sledila trenda zabava v družbi dobre glasbe DeeJaya, okusnih koktajlov in posebnega foto kotička, ki je pokrbel za odštekane fotografije in nepozabno zabavo. Blogerkam pa so dodatno lepotno razvajanje nudili Lassana, L'Occitane in Zlatarna Celje. Slovenske blogerke so tako od petka bogatejše za številna nova uporabna znanja in poznanstva, ter seveda obilico novih izjemnih sponzorskih lepotih izdelkov, ki jih bodo z veseljem preizkušale.
Ker je Beautiful Bloggers MeetUp navdušil vse, blogerke in sodelujoče, organizatorka Nika Veger obljublja, da bo podobne dogodke zagotovo organizirala tudi v prihodnje objavila pa jih bo na spletni strani www.beautybloggers.si.
Več informacij o dogodku najdete na www.beautybloggers.si in na Facebook strani Beautiful Bloggers MeetUp, kjer so objavljeni tudi zapisi blogerk.