Pretekli vikend je bil za Nomago izjemno pomemben, saj bo do leta 2025 skrbel za prevoze in popotovanja italijanskega nogometnega prvoligaša Udinese Calcio. Članski ekipi in mladinskemu pogonu Udinese Calcio bo v vsakem trenutku na razpolago do pet avtobusov Nomaga.
Glavni izvršni direktor Nomaga mag. Sandi Brataševec je glavnemu izvršnemu direktorju Udinese Calcio Francu Collavinu v soboto 11. januarja 2020 predal tudi nov avtobus, ki ga bo uporabljala članska ekipa in je eden izmed tehnološko najbolj naprednih in varnih na trgu. »Udinese Calcio je bila ena izmed naših prvih večjih strank po vstopu na italijanski trg, z njimi pa kot uradni prevoznik uspešno sodelujemo že desetletje. Verjamem, da podpis pogodbe do leta 2025 kaže našo jasno namero, da je Italija za Nomago strateškega pomena, obenem pa tudi zavezo, da na italijanskem trgu ostajamo dolgoročno,« je ob predaji novega avtobusa članski ekipi povedal mag. Sandi Brataševec, glavni izvršni direktor družbe Nomago.
Nov avtobus blagovne znamke Setra, ki ga bo za poti na treninge, tekme in druge obveznosti uporabljala članska ekipa Udinese Calcio, je opremljen z aktivnim radarskim tempomatom zadnje generacije, sistemom proti prevračanju, WI-FI, 5 monitorji, prenosnim mikrofonom z brezžičnim polnjenjem, nadstandardnimi sedeži z anatomsko oblikovanim vzglavnikom za glavo, 2 hladilnikoma, 2 kavomatoma, 2 pečicama za gretje hrane, WC, HDMI priklopom pri mizicah in navigacijsko opremo, vsi sedeži pa imajo USB priklop in 220V vtičnico. Avtobus ustreza tudi najvišjim okoljevarstvenim standardom, saj ima motor generacije EURO 6d z najmanjšimi možnimi emisijami.
»Z Nomagom sodelujemo že od leta 2009 in ponosni smo, da smo sodelovanje podaljšali še do leta 2025,« je povedal Franco Collavino, glavni izvršni direktor Udinese Calcio. »Rad bi se zahvalil glavnemu izvršenemu direktorju Sandiju Brataševcu, ki ga cenim kot uglednega in zvestega poslovnega partnerja. Prav tako gre zahvala tudi Nomagu, ki je danes vse bolj prisoten v našem klubu; ne le kot uradni prevoznik prve ekipe Udinese Calcio, ampak tudi kot prevoznih vseh naših moških in ženskih mlajših selekcij. Dolgoletno tesno sodelovanje nam je poleg tega omogočilo, da smo danes prevzeli nov avtobus, ki predstavlja dodatno nadgradnjo na področju inovativnosti in udobja pri prevozih prve ekipe Udinese Calcio na gostovanja po Italiji in širše. Podobno kot dosedanji avtobus, tudi nov s svojim zunanjim videzom promovira PromoTurismoFVG in nekatere kraje, ki so simboli naše dežele, za katero smo ponosni ambasadorji. Nenazadnje pa nam sodelovanje z Nomagom omogoča tudi povezovanje obeh blagovnih znamk, saj tudi slovenski ljubitelji nogometa že tradicionalno v velikem številu obiskujejo videmski stadion Dacia Arena,« je še povedal Franco Collavino.
Sandi Brataševec je na konferenci predstavil tudi dosedanje poslovanje in dolgoročne načrte v Italiji, ki je eden izmed strateških trgov Nomaga. »Skupina Nomago je v letu 2019 ustvarila okoli 99 milijonov evrov bruto prihodkov. Konec lanskega decembra smo imeli že več kot 1100 zaposlenih, od česar jih je bilo dobrih 10 odstotkov v Italiji, kjer imamo tudi pomemben del našega voznega parka, ki v celoti šteje že prek 700 avtobusov. Alibus International je v letu 2019 v vozni park investiral prek 2 milijona evrov, skupina Nomago pa več kot 6 milijonov evrov. Danes je Nomago na perspektivnem italijanskem trgu med drugim prisoten z občasnimi prevozi, prevozi šolskih otrok, prevozi, povezanimi z letalsko bazo Aviano, storitvijo Nomago InterCity in prevozi potnikov s potniških ladij iz Benetk in Trsta. Prav tako preučujemo tudi številne možnosti za nove prevzeme na italijanskem trgu, saj si želimo naše poslovanje razširiti zlasti na štirih segmentih, kjer vidimo velik potencial,« je povedal mag. Sandi Brataševec.
»Prvi segment so občasni prevozi, kjer smo na ravni skupine pred kratkim nagradili sistem za spremljanje vozil. Drugi segment so šolski prevozi, kjer smo z občinami Sacile, Brugnera, Salgareda in Spresiano podpisali 3 oziroma 4 letne pogodbe in že kupili 9 novih minibusov. Tretji segment je italijanski javni potniški promet, v katerega se želimo prav tako aktivno vključiti, zainteresirani pa smo tudi za sodelovanje pri lokalnih linijah, kjer denimo z APT Gorizia že od leta 2002 sodelujemo pri mednarodni mestni liniji Gorica – Nova Gorica. Četrta veja je turizem, kjer že imamo veljavno licenco za opravljanje turistične dejavnosti na italijanskem trgu. Pomemben fokus v naslednjih štirih letih bo tudi razvoj in nadaljnja širitev mreže mednarodnih prevozov Nomago InterCity, v katero sta že vključena Benetke in Trst, v prihodnje pa želimo vključiti tudi Videm, Verono in nekatera preostala večja italijanska mesta,« je še dodal mag. Sandi Brataševec.
Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del