Dogodki Promocijsko sporočilo

Od male jeseniške garaže na hitri gazeli do največje slovenske spletne trgovine

18. 9. 2017
Deli
MIMOVRSTE je spletno nakupovalno središče. (foto: Mimo vrste Press)
Mimo vrste Press

Največja slovenska spletna trgovina v teh dneh praznuje 15 let, od kar je vzpostavila povezavo s svetovnim spletom.

Jesenski prodajni hit so avtomobilske pnevmatike, ki v skladišču že čakajo na svoje nove lastnike.
Skladišče MIMOVRSTE gre po novem v višave.

Na začetku je bila poznana kot pretežno računalniška trgovina, kasneje je svojo ponudbo razširila na 16 drugih oddelkov, kjer lahko kupec dobi vse od avtomobilskih pnevmatik, pleničk, bele tehnike in gospodinjskih aparatov, hrane za hišne ljubljenčke ter vse za šport in prosti čas.

V 15 letih je MIMOVRSTE iz majhne jeseniške garaže zrasla v podjetje, ki bo kmalu imelo več kot 100 zaposlenih.

Po podatkih družbe Valicon za večino Slovencev MIMOVRSTE predstavlja prvo asociacijo med slovenskimi spletnimi trgovinami. MIMOVRSTE je pomembno zaznamovala slovenski spletni trg, saj je narekovala smernice in tudi izobraževala slovenske kupce. Danes ima največja slovenska spletna trgovina že več kot 658.000 registriranih uporabnikov, dnevno pa odpremijo približno 2.500 naročil in ima večji doseg kot najbolj obiskani slovenski novičarskski portali.

MIMOVRSTE je spreminjala nakupovalne navade Slovencev

Spletna trgovina MIMOVRSTE je nastala v želji slovenskemu kupcu približati IT opremo, ki je bila takrat v Sloveniji še slabo dostopna, predvsem pa še ni bilo veliko trgovcev, ki so to opremo prodajali na spletu. Danes je MIMOVRSTE nakupovalno središče, ki Slovencem še vedno ponuja računalniško, avdio-video opremo in belo tehniko, vendar hitro povečuje tudi deleže pri prodaji artiklov hitre potrošnje, opreme in orodja za urejanje vrta in doma, pnevmatik, športne opreme, ...

MIMOVRSTE je vse od svojega nastanka pomembno vplivala na nakupovalne navade Slovencev in na zaupanje v spletno nakupovanje in trgovine, saj je bila za mnoge Slovence prvi stik z nakupovanjem na spletu. V zadnjih letih se je MIMOVRSTE strateško usmerila tudi v prodajo artiklov hitre potrošnje, ki je v vzponu tudi drugje po svetu. Včasih je veljalo, da Slovenski kupci na spletu kupujejo predvsem elektroniko, belo tehniko in knjige, danes pa kupci pri MIMOVRSTE kupujejo tudi detergente, toaletni papir, plenice, pripomočke za osebno higieno ter hrano in druge potrebščine za nego hišnih ljubljenčkov.

»Sprememba nakupovalnih navad se ne zgodi čez noč. Kupce smo najprej morali prepričati, da je nakup artiklov hitre potrošnje na spletu oz. pri MIMOVRSTE, pameten, ugoden in eleganten. Nakup artiklov hitre potrošnje, ki jih kupci kupujejo periodično, je del njihovih ustaljenih nakupovalnih poti, zato potrebujejo nekaj časa, da spremenijo svoje navade. MIMOVRSTE je kupce prepričala s ponudbo, ugodnimi spletnimi cenami ter prodajno in poprodajno storitvijo.« pravi Lea Benedejčič, direktorica spletne trgovine MIMOVRSTE.

Iz računalnikov na mobilne naprave

V zadnjih letih pri MIMOVRSTE zaznavajo spremembe v načinu dostopanja do spletne trgovine.

»V preteklosti so kupci v našo spletno trgovino prihajali predvsem iz osebnih računalnikov, v zadnjih letih pa opažamo skokovito rast obiska na mobilnih napravah. In če so kupci včasih še brskali po trgovini na mobilnih napravah, nakup pa kasneje opravili na osebnem računalniku, zaznavamo zdaj hitro rast nakupov, ki so zaključeni na mobilnih telefonih.« je še dodala direktorica Lea Benedejčič. Pri MIMOVRSTE zato veliko pozornosti namenjajo izboljšanju pojavnosti spletne trgovine na mobilnih napravah in lajšanju nakupovalne poti mobilnim uporabnikom.

Širitev skladiščnih kapacitet

MIMOVRSTE pri dostavi naročil sodeluje z dvema največjima slovenskima dostavnima službama, veliko naročil pa kupci sami brezplačno prevzamejo v enem od 6 prevzemnih mest po Sloveniji. Decembra je MIMOVRSTE odprla novo prevzemno mesto v Kopru, v juniju pa je Celjsko prevzemno mesto dobilo novo večjo lokacijo. Poleg obstoječih prevzemnih mest v Ljubljani na Brnčičevi in v BTC-ju, Mariboru, Kranju, Celju in Kopru pa MIMOVRSTE že pogleduje za nekaterimi novimi lokacijami v drugih slovenskih mestih. Trenutni večji projekti pri MIMOVRSTE so povezani s povečevanjem kapacitet v skladišču, kjer uvajajo nove sisteme in tehnologije, ki bodo še izboljšali logistične storitve naše največje spletne trgovine.

Mednarodna lastništvo in konkurenca

MIMOVRSTE je že od decembra 2012 del velikega mednarodnega Netretail Holdinga, ki obvladuje nekatere največje spletne trgovine na Češkem, Slovaškem, Madžarskem, Poljskem, lani pa so dosegli tudi preboj na hrvaškem trgu. Mednarodno lastništvo MIMOVRSTE omogoča zaposlenim in vodstvu dostop do bogatega mednarodnega znanja v panogi spletne prodaje. To znanje je zelo dobrodošlo, saj se pri največji slovenski spletni trgovini zavedajo, da je njihova konkurenca tudi izven domačih meja.

»Na trgu ne tekmujemo samo z domačimi spletnimi trgovinami, ampak tudi z mednarodno konkurenco. Zato širimo skladiščne površine in razmišljamo, kako še izboljšati svoje storitve. Te so namreč naša velika konkurenčna prednost v primerjavi s tujimi spletnimi trgovinami.« še dodaja direktorica.