Otroški bazar, na katerem tisti, ki da, tudi dobi!

18. 4. 2016
Deli

Številne stojnice najrazličnejših starih igrač in knjig. Več sto rabljenih plišastih medvedkov, punčk in miselnih iger. Med njimi pa razigrani otroci in veliki nasmeški, oviti v duh dobrodelnosti.

Citypark, največje nakupovalno središče pri nas, je s prvim otroškim bazarjem igrač poskrbel, da so stare pozabljene otroške igrače in knjige dobile nov dom. Za menjavo igrač, ki so se jih naveličali, so poskrbeli številni otroci s starši, ki so na svoji brezplačni stojnici v Cityparku svoje stare igrače izmenjevali z igračami drugih otrok.

Lahko so jih ponudili tudi obiskovalcem, eno izmed njih pa so, če so želeli, dobrodelno darovali tudi Zavodu Pelikan Karitas in tako osrečili otroke, ki si jih sami ne morejo privoščiti. Tako so na zabaven način dobili nove igrače, hkrati pa se naučili tudi pomembnega življenjskega nauka, da ima največ tisti, ki deli z drugimi. »Ponosen sem na vse otroke, ki so z lepo gesto narisali nasmeh na obrazu svojih vrstnikov. Z dogodkom smo želeli pokazati, kako pomembno je, da se že v otroštvu naučimo skrbeti drug za drugega ter vlagati v naše vrednote in našo skupnost. Veseli me, da je bil odziv tako velik, saj smo imeli zasedene vse stojnice,« je povedal direktor Cityparka Toni Pugelj. »Igrače je izmenjalo ogromno otrok in njihovih staršev. Pohvaliti moramo vse otroke, ki so svoje igrače delili z drugimi, še posebej s tistimi, ki jih nimajo v izobilju. Zaradi odličnega odziva bomo dogodek jeseni ponovno organizirali,« je dodala vodja marketinga v Cityparku Klavdija Miklavžin Javornik.

Izmenjavi igrač so se pridružili tudi otroci zaposlenih enega najbolj inovativnih komunalnih podjetij pri nas, Komunale Brežice, ki ima s podobnimi projekti že bogate izkušnje. Vsako soboto namreč na brežiški tržnici organizirajo akcijo »Prinesi – odnesi«, na katero občani prinesejo stvari, ki jih ne potrebujejo več, v zameno pa lahko vzamejo stvari, ki jih sami potrebujejo.

Nakupovalno središče Citypark je največje nakupovalno središče v Sloveniji, z več kot 125 trgovinami in lokali, ter najmodernejše nakupovalno središče v Ljubljani, z najprestižnejšimi blagovnimi znamkami, ki nudi najvišjo kakovost storitev in ponudbe ter postavlja modne trende. Lani je Citypark obiskalo več kot 9 milijonov ljudi, obiskovalcem pa so pripravili več kot 250 dogodkov, nekateri so trajali tudi po več dni. Sicer je Citypark eden od štirih nakupovalnih središč, ki jih v Sloveniji upravlja družba SES Center Management. Ta ima 30 nakupovalnih središč v še petih državah poleg Slovenije – Italiji, Avstriji, na Češkem, Madžarskem in Hrvaškem. SES nakupovalna središča so že deveto leto med največjimi prodajnimi centri v Sloveniji. Več informacij na www.citypark.si.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ