Perpetuum Jazzile skupaj z Neco Falk izdali vokalno priredbo legendarne slovenske uspešnice Maček Muri

28. 9. 2016
Deli
Perpetuum Jazzile je na čelu z umetniškim vodjo Tomažem Kozlevčarjem navdušil svetovno glasbeno sfero.

Vokalni orkester Perpetuum Jazzile z a cappella različico skladbe Maček Muri izdaja svoj drugi singl z nove dvojne zgoščenke Both Sides, ki bo na prodajne police prišla oktobra letos.

Javnosti ga bodo v živo premierno predstavili na koncertnem spektaklu Vokal Xtravaganzza od 5. do 7. novembra v ljubljanskem Cankarjevem domu. Pri snemanju pesmi so sodelovali z legendarno pevko Neco Falk, ki je odpela solo.

Skladbe Perpetuum Jazzile so zelo priljubljene tudi med otroci. »Velikokrat se nam zgodi, da od staršev prejmemo simpatične videoposnetke, ki prikazujejo njihove otroke, kako uživajo ob gledanju naših videospotov na YouTubu ali plešejo ob poslušanju naših skladb med vožnjo v avtomobilih,« je povedal Tomaž Cör, pevec zasedbe.

Pevke in pevci so se zato odločili, da pripravijo prav posebno presenečenje za njihove najmlajše občudovalce. »Maček Muri je pesem, ki nas spremlja že od otroštva in je še vedno zelo priljubljena med otroki. Gre za pravo glasbeno mojstrovino, ki vsakogar spravi v dobro voljo. Tudi zato smo jo umestili v naš repertoar. Verjamemo, da bo še dodatno popestrila naše koncerte,« je povedal Tomaž.

Kako poceni in učinkovito odstraniti kondenzacijo in plesen z oken

Večina priredb Perpetuum Jazzile je drugačnih, izzivalnih in tudi tokratna ni izjema. Sestavljena je iz dveh originalnih skladb Jerka Novaka, in sicer iz naslovne skladbe Maček Muri ter skladbe Na sprehodu, ki sta združeni na doslej še neslišan način.

K sodelovanju so povabili originalno izvajalko skladb Neco Falk, ki je celotno priredbo še dodatno popestrila.

Vokalni aranžma je napisal Samo Vovk, sicer glasbeni producent novega albuma Perpetuum Jazzile. Pesem lahko že zdaj kupite na spletnih prodajalnah ali si jo kot glasbeno željo zaželite na slovenskih radijskih postajah. V kratkem bodo Perpetuum Jazzile zanjo izdali tudi videospot.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"