Pivovarna Union skupaj z nogometnimi reprezentanti osvešča moške o preventivi

Pivovarna Union skupaj z nogometnimi reprezentanti osvešča moške o preventivi (foto: Profimedia) Profimedia
26. 9. 2019

Pivovarna Union (blagovna znamka Pivovarne Laško Union), ki je dolgoletni podpornik Nogometne zveze Slovenije (NZS) in slovenske nogometne reprezentance, bo letos jeseni združila moči z NZS in društvom Onkoman v osveščevalnem projektu »Vzemi usodo v svoje roke«.

V dveh najglasnejših mesecih na temo boja proti raku – oktobru in novembru - bo s partnerjema projekta, nagovorila moške o pomembnosti samopregledovanja. Projekt bodo zaključili z donacijo društvu Onkoman: za vsako prodano vstopnico novembrske nogometne tekme v Stožicah bo donirala 1 evro v sklad za prenovo Onko sob* in tako pripomogli k izboljšanju počutja bolnikov in ohranjaju njihovega dostojanstva.

Vzemi usodo v svoje roke

Projekt, s katerim Pivovarna Union moškim sporoča, da naj usodo vzamejo v svoje roke, bo potekal pod okriljem dolgoročnega projekta #zmagjevecvrst, s katerim Nogometna zveza Slovenije vsako leto opozarja, da zmage niso rezervirane samo za igralce, ampak se vsak dan lahko zgodijo tudi pri navijačih. Projektu so se pridružili nogometni reprezentati, ki bodo širšo javnost v tem času nagovarjali preko različnih medijev, z njihovimi sporočili pa se bomo lahko srečevali tudi na družabnih omrežjih.

Glavni namen je ozaveščanje o problematiki raka na modih, o simptomih in pomembnosti samopregledovanja ter postavljanje "tabu" teme v vsakodnevne pogovore, saj mlajši moški težje govorijo o intimih stvareh.

David Zappe, direktor marketinga Pivovarne Laško Union, ob tem izpostavlja: »V društvu Onkoman so nas podučili, da moški pogosteje obolevamo in umiramo za rakom kot ženske. Tudi rezultati presejalnih programov kažejo slabšo odzivnost moških v primerjavi z ženskami. Hkrati moški predstavljajo pomemben delež posameznikov, ki so s pivovarno povezani preko naših izdelkov. Nenazadnje smo dolgoletni partner NZS. Pobuda, da skupaj z nogometnimi reprezentanti združimo moči v osveščevalnem projektu za moške, je bila zato naša naravna izbira. Skupaj z obema partnerjema, Onkoman in NZS, si želimo čim širše podpore projekta in čim več zdravih moških v Sloveniji.”

Radenko Mijatović, predsednik NZS, pojasnjuje: »Vsi v družbi nosimo odgovornost za to, da pomagamo ranljivejšim skupinam med nami, ki se spopadajo s specifičnimi težavami, številne težave pa so skupne vsem. Nogometna zveza Slovenije tako v okviru lastne pobude »Zmag je več vrst« že tretje leto zaporedoma v času oktobrske tekme opozarja, da v življenju štejejo vse, velike in male zmage, ki se nujno ne dosegajo na zelenici. Veseli smo, da letošnjo akcijo podpira tudi naš dolgoletni partner Union.«

Gregor Pirc, predsednik društva OnkoMan: “Nogomet je gibalo zdravega življenja in najbolj priljubljena postranska stvar na svetu. In tako kot nogomet osvešča in nagovarja najširše množice si želimo, da bi skozi to sporočilo nagovorili tudi moške, da zdravje ni samoumevno in je zanj potrebno skrbeti. V izjemno čast in veselje nam je, da sta tudi NZS in Pivovarna Union pristopili in prispevali v skupno dobro nas vseh.

Zahrbtnež, ki ne izbira

Statistika o rakavih boleznih je zaskrbljujoča. Od rojenih leta 2010 bosta do svojega 75. leta starosti predvidoma za rakom zbolela eden od dveh moških in ena od treh žensk. Rak je bolezen, ki v sodobnem stresnem življenju zelo hitro narašča. V Sloveniji tako živi že več kot 102.000 ljudi, ki so se kadarkoli srečali z rakom in se pozdravili. Po podatkih je v letu 2018 približno 14.000 ljudi na novo obolelo za rakom, od tega pa jih bo 6.000 umrlo. Pri mladih moških, starih med 20 in 35 let, je najpogostejši rak mod, za katerim jih letno zboli okoli 120. Ob vseh zaskrbljujočih številkah pa je navdihujoč podatek, da slovenski onkologiji uspe pozdraviti že okoli 60 % vseh bolnikov.

  

(Vir: Epidemiologija in register raka, Onkološki inštitut Ljubljana)

*Za vsako prodano vstopnico novembrske nogometne tekme v Stožicah bo Pivovarna Union donirala 1 evro v sklad za prenovo Onko sob in tako pripomogla k izboljšanju počutja bolnikov in ohranjaju njihovega dostojanstva. Onko sobe se nahajajo na Ginekološki kliniki v Ljubljani. Sobe so namenjene oddaji semena pred začetkom kemoterapije.

O Pivovarni Laško Union

Pivovarna Union® je znamka, registrirana pri Uradu Republike Slovenije za intelektualno lastnino pod reg. št. 201770010. Pivovarna Laško Union d.o.o., ki je v 100-odstotni lasti družbe Heineken, ima skoraj 200-letno tradicijo proizvodnje piva v Sloveniji. Z dvema poslovnima enotama, Pivovarno Laško in Pivovarno Union, je vodilni proizvajalec piva v Sloveniji ter ponudnik jabolčnega vina in osvežilnih brezalkoholnih pijač. Podjetje je razvojno naravnano in zavezano uporabi prvovrstnih naravnih sestavin ter nenehnemu izboljševanju in inoviranju. Del poslovne strategije je trajnostni razvoj. Z izvajanjem trajnostne strategije “Varimo boljši svet” na šestih ključnih trajnostnih področjih – eno od njih je odgovorno pitje – podjetje prispeva k uresničitvi šestih ciljev trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov. S takšnim pristopom Pivovarna Laško Union vari boljšo Slovenijo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri