Plastika Skaza se uči od najboljših

Ana Laura Rednak, izvršna direktorica Plastike Skaza (foto: Barbara Reya) Barbara Reya
28. 4. 2016

V družinskem podjetju Plastika Skaza veliko vlagajo v izobraževanje in razvoj svojih zaposlenih. Pri tem se zgledujejo po najboljših, ki krojijo poslovni svet, in se od njih tudi učijo.

Izvršna direktorica Plastike Skaza Ana Laura Rednak in vodja kupca Ikea v Plastiki Skaza Anja Aristovnik sta bili povabljeni v goste k ustanovitelju švedskega pohištvenega giganta Ikea – Ingvarju Kampradu. Svetovno znana poslovna ikona, ki je pri 90 letih še vedno poln energije in volje do življenja, je v domačem Älmhultu z izbranimi gosti delil svoje izkušnje iz poslovnega sveta.

»Ingvar Kampard je neverjeten vizionar in kljub častitljivim letom še vedno prekipeva od energije. V svojem govoru nas je pozval, naj se povezujemo s trgovci – oni so namreč tisti, ki se srečujejo s kupci, zato jih tudi najbolje poznajo. Trgovci nam bodo znali pomagati z nasveti, kako se prilagoditi končnemu kupcu in zadovoljiti njegove želje,« je povedala Ana Laura Rednak.

V inovativnem in uspešnem družinskem podjetju Plastika Skaza si iz dneva v dan prizadevajo najti najboljše rešitve za svoje kupce. Srečanja, kakršno je bilo z ustanoviteljem Ikee, pa so v veliko spodbudo za nadaljnje delo.

Podjetje Plastika Skaza je že 39 let del razvoja Šaleške doline in zaposluje več kot 270 ljudi. Podjetje je prejelo več nagrad, med drugim priznanje Zlata gazela 2014, Managerkam prijazno podjetje, direktorica Tanja Skaza pa je postala mlada managerka 2014 in evropska naj managerka 2014. Podjetje je razvojno usmerjeno in dela za znane multinacionalke. Razvijajo in proizvajajo izdelke, ki so produkt lastnega razvojnega oddelka. Razvili so tudi lastni blagovni znamki Organko, kuhinjski koš za biološke odpadke, in C!Cuisine – Style your home, linijo kuhinjskih dizajnerskih izdelkov. V 90 % se izdelki izvozijo na trge Evrope, Rusije, ZDA in Kitajske.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri