Podjetji P&G in Tuš sta poskrbeli za 6.200 malic

10. 3. 2016

Veliko je staršev, ki ne zmorejo financirati šolske malice svojim otrokom, nekaterim pa je bila ravno ta malica edini kakovostni obrok v dnevu. Posledično otroci lahko postanejo nemotivirani, zaradi pomanjkanja koncentracije pa ne uspejo slediti pouku, kar lahko vpliva na njihov končni uspeh in splošno izobrazbo. Zato so blagovne znamke P&G in podjetje Tuš v okviru dobrodelnega projekta podariMalico uspešno omogočili kar 6.200 malic učencem in dijakom.

V Sloveniji je vse preveč družin, ki živijo na robu revščine, kar bremeni tako starše kot tudi njihove otroke. Tem lahko začneta upadati zbranost in motivacija pri šolskem pouku, ker si ne morejo privoščiti šolske malice ali kosila, pa se glasno oglašajo njihovi želodčki. Projekt podariMalico je način, kako v tovrstni stiski otrokom pomagati. Namenjen je učencem in dijakom, ki živijo v težkih materialnih razmerah, po zbranih podatkih pa tovrstno pomoč potrebuje več kot 3.500 otrok na šolah, ki so registrirane v projekt.

Zato so se blagovne znamke P&G in podjetje Tuš odločili prispevati in tako otrokom omogočiti pomemben obrok v šolah.

»To, da nekateri otroci v šolah ostajajo lačni je velik problem celotne družbe, ne le njihovih staršev, ki si zaradi nezavidljivega materialnega položaja ne morejo privoščiti plačila osnovne dobrine – hrane. Zato pozdravljam tovrstne pobude in vesel sem, da sta podjetji združili moči z nami. S prejetimi sredstvi bomo vsaj za kak dan lahko razbremenili otroke in njihove starše ter poskrbeli za site trebuščke mladih učenjakov« je ob predaji izpostavil predstavnik projekta podariMalico Vladimir Balukčić.

Med 1. in 28. februarjem 2016 je potekala dobrodelna akcija, s katero so Slovenici na pobudo blagovnih znamk P&G in podjetja Tuš omogočiti kar 6.200 malic učencem in dijakom. Donacijski sklad se je napolnil z nakupi izdelkov blagovnih znamk P&G, ki jih vsakodnevno uporabljamo in so na voljo v vseh trgovinah in franšizah Tuš. Ariel in Dash, ki poskrbita za čisto perilo ter mehčalci znamke Lenor, ki zagotavljajo mehka in dišeča oblačila. Nepogrešljiv del vsakega gospodinjstva je nedvomno Jar, detergent za ročno pomivanje posode, robčki in otroške pleničke Pampers pa poskrbijo za suhe noči in dneve dojenčkov. Vsaka ženska potrebuje tudi dobro zaščito, zato so Always in Naturella higienski vložki nujni v vsakem domu in torbici.

V sredo, 2. marca 2016, je tako v Ljubljani potekala predaja donacije, ki bo razveselila številne šolarje in dijake. »V Tušu v ospredje vedno postavljamo otroke in mladino, saj so oni naša prihodnost. Z največjim veseljem smo se pridružili dobrodelnemu projektu, saj verjamemo, da bomo z donacijo prispevali k razvoju otrok in otroštva, ki si ga zaslužijo« je povedal Gregor Štampohar, poslovni direktor Skupine Tuš. »Da so otroci naše največje bogastvo res drži, zato je odgovornost nas odraslih, da zanje poskrbimo. Upam, da bomo z donacijo omogočili enakopravne pogoje izobrazbe za vse otroke, želim pa si, da bi bilo v prihodnosti vse manj potrebe za tovrstne projekte,« je dodala Katja Pavlica, vodja programa P&G, Orbico Slovenija.

Z donacijo za kritje 6.200 malic bodo otroci dobili pravico do obroka v šoli, in se bodo tako lažje posvetili šolskim obveznostim. Vsak otrok si namreč zasluži brezskrbno otroštvo in svetlo prihodnost.

O podjetju P&G

  • Podjetje P&G s svojimi blagovnimi znamkami oskrbuje skoraj 5 milijard ljudi po vsem svetu. Družba ima enega največjih portfeljev kakovostnih in vodilnih blagovnih znamk, vrednih zaupanja, med drugimi: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za več informacij in novic o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran: www.pg.com.

O podjetju Engrotuš

  • Podjetje Engrotuš se je razvilo iz ene same trgovine, odprte leta 1989 v Slovenskih Konjicah. Danes združuje ponudbo trgovine, zabave, rekreacije, gostinstva in nepremičnin ter deluje, poleg Slovenije, tudi na trgu Makedonije. V letu 2014 je družba Engrotuš postala največji slovenski trgovec v svoji panogi. V zasledovanju začrtane strategije so osredotočeni na trgovinsko dejavnost, kamor uvrščamo trgovine Tuš, hkrati pa pod okriljem deluje 5 nakupovalno zabaviščnih centrov Planet Tuš, 98 marketov in supermarketov, 103 franšiznih poslovalnic, 40 drogerij, 6 Cash & Carry poslovalnic, 4 rekreacijski centri za bowling, 7 Planet in Bowling barov, 4 otroških kotičkov Oslarija, 3 kavarne in slaščičarne De la Crème, 1 restavracija ter največja spletno trgovina za podjetja v Sloveniji Tuš Cash&Carry.

O projektu podariMalico

  • podariMalico je dobrodelni projekt, namenjen učencem in dijakom, ki živijo v težkih materialnih razmerah. Sredstva v celoti namenjajo šolam, sami pa krijejo vse administrativne stroške projekta. Zbrana sredstva šola vodi pod računom šolskega sklada na posebnem kontu. Donirana sredstva so namenjena prvotno otrokom za malice oz. kosila, ko pa šola to pokrije, se odloči, za kaj bo namenila presežek sredstev. Na primer: šolske potrebščine, obvezne ekskurzije, ki si jih otroci, ki živijo v težkih materialnih razmerah, ne morejo privoščiti. Več o projektu si lahko preberete na spletni strani www.podarimalico.si.

Priporočamo