Pričenja se Get Online Week

27. 3. 2017
Deli
Pričenja se Get Online Week (foto: profimedia)
profimedia

Od 27. marca do 2. aprila 2017 poteka kampanja »Get Online Week«, ki spodbuja ljudi k bolj samozavestni, večji in učinkoviti uporabi interneta ter informacijsko-komunikacijskih tehnologij.

Letos je kampanja »Get Online Week« osredotočena na večjo vključenost in ozaveščanje o pomenu digitalnih veščin, saj se moramo zavedati prednosti, ki jih le-te prinašajo pri iskanju zaposlitve oziroma nam lahko olajšajo vsakdanja službena in zasebna opravila. Geslo letošnje kampanje je »Get Empowered! Get Employed!« Najbolj pomemben košček sestavljanke v digitalni transformaciji so ljudje in njihovo znanje s področja e-veščin.

Simbioza Genesis tudi letos v kampanjo vključuje svojo mrežo 140. Simbioza šol, kjer se bodo izvajale medgeneracijske računalniške delavnice. V okviru kampanje »Get Online Week« bodo mladostniki učili starejše osnovnih računalniških veščin.

Osrednjo vlogo pri kampanji ima letos predavanje o varnosti pri spletnem nakupovanju. Vse več ljudi se odloča za nakup preko svetovnega medmrežja, zato je pomembno, da se kot spletni potrošniki zavedamo svojih pravic.

Brezplačno predavanje bo v ponedeljek, 27. marca 2017 ob 17. uri v prostorih Simbioza Genesis, socialnega podjetja, na Dunajski 22 v Ljubljani.

Na Zavodu Varni internet pravijo: "Z gotovostjo trdimo, da je človek kljub vsej tehnološki premetenosti in zaščitnim ukrepom še vedno najšibkejši člen in da je le ozaveščeni uporabnik tudi zaščiten".

Prav tako tudi v našem medgeneracijskem centru "Na Triglav spreminjat svet! Simbioza medgeneracijski center« vseskozi opozarjamo člane, da so na medmrežju pozorni na vse pasti, ki prežijo na uporabnike. Hkrati pa jih učimo novih e-veščin tako v okviru centra kot tudi projekta e-Simbioz@, ki poteka skozi celotno leto.

Direktorica Simbioze Ana Pleško poudarja, da je »Get Online Week« najbolj pomemben digitalni teden v Evropi. »Zavedati se moramo uporabne vrednosti digitalnih veščin v vsakdanjem življenju. A, da nam bodo digitalne veščine koristne, se jih je potrebno zelo dobro naučiti. Tako kot se otroci učijo jezika, bi se kasneje v življenju, ljudje morali učiti digitalnih znanj.«

Simbioza

e-Simbioz@ je projekt, ki ga od začetka leta 2015 Simbioza izvaja z namenom izboljšanja in nadgrajevanja računalniških znanj vseh generacij v okviru kampanje Evropske komisije »e-Skills for Jobs«, kjer je bila Simbioza nacionalni nosilec kampanje.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol