Pridružujemo se kampanji #BOJIMSE, ker smo na strani živali in zato ne uporabljamo pirotehnike!

Pridružujemo se kampanji #BOJIMSE, ker smo na strani živali in zato ne uporabljamo pirotehnike! (foto: #BojimSe Press) #BojimSe Press
1. 12. 2018

Na družabnih omrežjih bo ponovno zaživela kampanja osveščanja javnosti o tem, kako stresno je za živali predpraznično obdobje, ki ga ljudje preveč radi pestrimo z uporabo pirotehničnih sredstev.

Urška Krek, študentka zadnjega letnika Medijskih študijev na Fakulteti za humanistične študije v Kopru, si je za temo zaključnega dela zadala, da združi svoje znanje tehnologije s svojo veliko ljubeznijo – živalmi.

"Neizbežno se približujejo prazniki in slavje ob koncu leta, z njim na čelu pa tudi uporaba pirotehničnih sredstev, kar večini ljudi predstavlja zabavo. Širša slika celotne problematike pa sega tudi v kontekst z živalmi. Za izvedbo kampanje sem se odločila, ker si želim, da bi ljudje opazili tudi stiske živali, ki žal nimajo glasu, da bi to izrazile. Kampanja je glavna nit mojega zaključnega dela, ki bo potekala po štirih ključnih fazah: analiza okolja, načrtovanje, izvedba in vrednotenje doseženega," nam je povedala organizatorka kampanje. V sodelovanju z Veterinarsko ambulanto Pristov bo tako v decembru skušala nagovoriti javnost prek vseh mogočih komunikacijskih kanalov, naj vendarle ne uporablja pirotehničnih sredstev, saj s tem povzroča živalim hude travme.

"Živali ob tovrstnih zvokih pokov mnogokrat iz stiske pobegnejo od doma, za mnoge od njih se konča tragično. S plakatom kampanje želim širši javnosti sporočiti, da prazniki niso zabavni za vsa bitja. Petarde namreč na živali vplivajo veliko huje, kot si lahko zamislimo," ve povedati Urška Krek in dodala: "Medijsko kampanjo si želim razširiti pod geslom #BOJIMSE in jo prikazati skozi oči živali. Velik problem namreč vidim, da tovrstne objave razumejo le lastniki živali, ki vedo, kako vse skupaj vpliva na njihove ljubljenčke."

Kampanja bo potekala od 1. 12. 2018 do konca januarja 2019.